در حساس‌ترین بازی از مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی اسپانیا، اتلتیکومادرید در ورزشگاه متروپولیتانو به مصاف همشهری‌اش رئال‌مادرید رفت و با نتیجه ۴-۲ پیروز شد. در این نبرد هیجان‌انگیز و تماشایی، ابتدا اتلتیکو بود که در دقیقه ۳۹ با ضربه ساموئل لینو به گل نخست رسید، اما در آخرین دقیقه نیمه اول ارسال لوکا مودریچ با […]

- رویای سه‌گانه برای کارلتو از دست رفت/ اتلتیکو در جام‌حذفی انتقام سوپرجام را گرفت

در حساس‌ترین بازی از مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی اسپانیا، اتلتیکومادرید در ورزشگاه متروپولیتانو به مصاف همشهری‌اش رئال‌مادرید رفت و با نتیجه ۴-۲ پیروز شد.

در این نبرد هیجان‌انگیز و تماشایی، ابتدا اتلتیکو بود که در دقیقه ۳۹ با ضربه ساموئل لینو به گل نخست رسید، اما در آخرین دقیقه نیمه اول ارسال لوکا مودریچ با اشتباه یان اوبلاک تبدیل به گل‌به‌خودی شد تا کار به تساوی کشیده شود. با این حال در دقیقه ۵۷ آلوارو موراتا بود که از اشتباه و ناهماهنگی دفاع رئال با آندری لونین استفاده کرد و بار دیگر اتلتیکو را پیش انداخت. تلاش‌های رئال دقیقه ۸۲ نتیجه داد و خوسلو ۲ دقیقه پس از ورودش به میدان گل تساوی را زد.

بازی به وقت‌های اضافه کشید و آنتوان گریزمن در دقیقه ۱۰۰ با ضربه‌ای دیدنی از زاویه بسته میزبان را به گل برتری رساند. دقیقه ۱۱۹ هم با ضدحمله‌ای سریع رودریگو ریکلمه تیرخلاص را زد تا اتلتیکو انتقام باخت در سوپرجام را از کهکشانی‌ها بگیرد.

منبع: خبـر ورزشی