پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به برانکو موجب حضور این مربی کروات در راس کادر فنی این تیم نشد اما مربی کروات برنده این مذاکره شد. به این خاطر که این مذاکره موجب به انسداد پرونده مالیاتی سرمربی تیم ملی عمان شد. پرونده ای که سال‌های سال بدون حل و فصل باقی مانده بود و اگر در […]

- ضرر میلیاردی باشگاه پرسپولیس از پاسخ منفی برانکو!

پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به برانکو موجب حضور این مربی کروات در راس کادر فنی این تیم نشد اما مربی کروات برنده این مذاکره شد. به این خاطر که این مذاکره موجب به انسداد پرونده مالیاتی سرمربی تیم ملی عمان شد. پرونده ای که سال‌های سال بدون حل و فصل باقی مانده بود و اگر در آینده روزی برانکو تصمیم به حضور در فوتبال ایران بگیرد، با مانعی به نام پرونده مالیاتی روبرو نیست.

روزی که باشگاه پرسپولیس به برانکو پیشنهاد حضور در راس کادر فنی این تیم را داد این مربی کروات از رفتار گذشته باشگاه پرسپولیس انتقاد کرد و گفت مالیات حضور وی در تیم پرسپولیس سال‌هاست که پرداخت نشده است. باشگاه پرسپولیس برای اینکه حسن نیت خود را به برانکو ثابت کند، به همراه رضا چلنگر راهی اداره مالیات شد و این پرونده را با توافق با اداره مالیات بست و جالب اینکه برگه تسویه حساب مالیات برانکو در اختیار رضا چلنگر قرار گرفت.

پرسپولیس به این امید که با انجام این کار برانکو را راضی به حضور در تهران می کند، مالیات وی را پرداخت کرد. در غیر اینصورت در این برهه از زمان که پرسپولیس با مشکل مالی مواجه است، پرداخت مالیات برانکو در اولویت نبود.

برخی می گویند از ابتدا هم مشخص بود، برانکو سرمربی تیم پرسپولیس نمی شود اما برای اینکه مالیات او از سوی باشگاه پرسپولیس پرداخت شود، به این مذاکره ادامه داد و حتی با حضور رضا درویش هم در اردوی تیم ملی عمان موافقت کرد تا این مذاکره ادامه پیدا کند. اما به هر صورت پاسخ نهایی برانکو به پرسپولیس منفی بود. به هر صورت برانکو در این مذاکره برنده شد، به این خاطر که این مذاکره منجر به پرداخت مالیات این مربی شده است که از سال‌ها قبل باقی مانده بود.

منبع: خبـر ورزشی