به گزارش زیرنویس، سرهنگ نادعلی صادقی فرمانده انتظامی گنبدکاووس اظهارکرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی از وی، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت: طی بررسی ها مشخص شد شاکی در یکی از سایت های خرید  فروش کالا اقدام به واریز مبلغ ۹۰ میلیون […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ نادعلی صادقی فرمانده انتظامی گنبدکاووس اظهارکرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی از وی، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت: طی بررسی ها مشخص شد شاکی در یکی از سایت های خرید  فروش کالا اقدام به واریز مبلغ ۹۰ میلیون ریال به منظور خرید یک دستگاه تلفن همراه کرده که پس از انتقال وجه، فروشنده دیگر پاسخگوی وی نبوده است.

وی افزود: ماموران پلیس فتای شهرستان با انجام اقدامات تخصصی متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

صادقی ادامه داد: در تحقیقات تخصصی از متهم مشخص شد این فرد با درج آگهی‌های جعلی و با وعده تحویل جنس در محل و فروش اجناس خارجی با قیمت پائین و غیره مشتریان را اغفال و وجه اقلام را دریافت کرده ولی هیچ جنسی برای مشتری ارسال نمی کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان گنبدگاووس گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

 

منبع خبر: رکنـا