برنامه قهرمان آسیا برای رسیدن به المپیک؛ از اردوی روسیه تا مسابقات اروپایی
برنامه قهرمان آسیا برای رسیدن به المپیک؛ از اردوی روسیه تا مسابقات اروپایی

قهرمان پرتاب دیسک آسیا این روزها مشغول آماده سازی برای کسب سهمیه المپیک است و برنامه های اردویی و مسابقاتی را پیش رو خواهد داشت.

هادی سپهرزاد در گفت وگو با خبرنگار ورزشی زیرنویس، در مورد شرایط حسین رسولی در راه آماده سازی برای حضور در المپیک اظهار داشت: تمرینات مان را انجام می دهیم، اما تمرین کردن نسبه قبل از بازی های آسیایی متفاوت است، آن هم به این دلیل که برای بازی های آسیایی مشکلی برای حضور نداشتیم و وضعیت و رقیبان مشخص بودند. برای حضور در المپیک نیاز داریم که خوب مسابقه بدهیم و از سوی دیگر رقابتی نباشد که برای رسولی امتیاز منفی داشته باشد.

مربی رسولی و مدیر تیم های ملی در مورد شرایط بدنی این ورزشکار گفت: از لحاظ تکنیکی خیلی جلو هستیم و فقط باید یک مقدار آمادگی جسمانی را خوب کنیم. حسین هم با انگیزه کار می کند و هدفش حضور موفق در المپیک پاریس است.

سپهرزاد در مورد اینکه اردویی در خارج از تهران و ایران خواهید داشت یا خیر، گفت: با توجه به اینکه فدراسیون شرایط ماساژ و فیزیوتراپی را در تهران فراهم کرده است، اگر بخواهیم خارج از تهران برویم، قطعا این شرایط وجود نخواهد داشت. برنامه ای داریم که سال آینده به اردوی روسیه برویم و از آنجا که تفاهم نامه همکاری با این کشور وجود دارد، شرایط فراهم خواهد شد.

مربی رسولی و مدیر تیم های ملی دوومیدانی با اشاره به اینکه حتما نیاز است که مسابقات زیادی را در اروپا شرکت کنیم، عنوان کرد: برای این کار باید بتوانیم ویزای شنگن چند ماهه بگیریم که مشکلی برای حضور در مسابقات نباشد. رقابت‌هایی در مجارستان، آلمان و لهستان برگزار می‌شود که حتما در آماده سازی رسولی تاثیرگذار هستند.

وی ادامه داد: مرحله اول دایموند لیگ هم در قطر برگزار می شود و اگر بتوانیم رکوردهای خوبی را در مسابقات دیگر بزنیم به این مسابقات هم دعوت خواهیم شد. دایموند لیگ می‌تواند استارت خوبی برای رسولی باشد. در مجموع هدف مان این است که نسبت به قبل نتایج بهتری را کسب کنیم.

پایان پیام/

 

منبع: فارس