به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که یکی از اعضای تیپ «جفعاتی» در اثر شدت جراحت‌های وارده در درگیری‌های نوار غزه به هلاکت رسیده است. همچنین سه نظامی صهیونیست دیگر در درگیری‌های مرکزی و شمالی نوار غزه به شدت زخمی شده اند. حال این عناصر اشغالگر وخیم گزارش شده […]

به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که یکی از اعضای تیپ «جفعاتی» در اثر شدت جراحت‌های وارده در درگیری‌های نوار غزه به هلاکت رسیده است.

همچنین سه نظامی صهیونیست دیگر در درگیری‌های مرکزی و شمالی نوار غزه به شدت زخمی شده اند. حال این عناصر اشغالگر وخیم گزارش شده است.

این در حالی است که بر اساس گزارش‌های منتشر شده از سوی رسانه‌های صهیونیستی، عناصر نظامی رژیم صهیونیستی که در جنگ غزه شرکت می‌کنند روحیه خود را از دست داده و نسبت به تحقق اهداف از پیش اعلام شده در این باریکه ناامید شده اند.

چند روز قبل رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که کابینه جنگی این رژیم در خصوص نحوه بازگرداندن اسرای اسرائیلی دچار فروپاشی شده است.

این رسانه‌ها به سردرگمی گسترده در سطوح عالی ارتش و سرویس جاسوسی شاباک اذعان و ضمن تلاش برای القای این نکته که جنگ غزه تاکنون دستاوردهایی برای اسرائیل داشته است مدعی شدند که ملاحظات سیاسی نخست‌وزیر اسرائیل می‌تواند منجر به از دست رفتن دستاوردهای جنگ غزه شود.

از سوی دیگر «اسحاق بریک» افسر سابق صهیونیستی در روزنامه هآرتص اعلام کرد که جنگ اسرائیل در اردوگاه‌های آوارگان در شهر رفح که متراکم‌ترین اردوگاه‌های آوارگان در خاورمیانه است و در طول مرزهای مصر با نوار غزه قرار دارد، امکان‌پذیر نیست.

منبع: مـهر