دعوا بین نتانیاهو و گالانت بالا گرفت +جزئیات
دعوا بین نتانیاهو و گالانت بالا گرفت +جزئیات

مهر به نقل از اسپوتنیک نوشت: شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که اختلافات گسترده ای میان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم و یوآو گالانت وزیر جنگ وجود دارد. در ادامه این گزارش آمده است: گالانت و نتانیاهو به سختی با یکدیگر صحبت می‌کنند. این در حالی است که جنگ برای صدوپنجمین روز پیاپی […]

- دعوا بین نتانیاهو و گالانت بالا گرفت +جزئیات

مهر به نقل از اسپوتنیک نوشت: شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که اختلافات گسترده ای میان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم و یوآو گالانت وزیر جنگ وجود دارد.

در ادامه این گزارش آمده است: گالانت و نتانیاهو به سختی با یکدیگر صحبت می‌کنند. این در حالی است که جنگ برای صدوپنجمین روز پیاپی ادامه داشته است.

در این گزارش تاکید شده است: دو طرف از هفته‌های قبل تاکنون تلاش کرده اند تنش‌ها و اختلافات میان خود را مخفی نگه دارند اما موفق نشده اند.

نتانیاهو نه تنها با وزیر جنگ بلکه با دیگر مسوولان رژیم صهیونیستی اختلاف و تنش دارد به طوری که «یاییر لاپید» رییس جریان اپوزیسیون در رژیم صهیونیستی امروز تاکید کرد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم اهمیتی به اسراییل نمی‌دهد.

وی در ادامه افزود: این منافع سیاسی است که نتانیاهو به جای اسراییل به آن اهمیت می‌دهد.

لاپید تصریح کرد: نخست وزیر اسراییل باید فوراً تغییر کرده و جایگزین شود.

روزنامه عبری زبان هاآرتص به نقل از یک منبع در کابینه جنگ رژیم صهیونیستی نیز نوشت: جنگ کنونی آینده‌ای ندارد و نتانیاهو در حال وقت خریدن و فرار از مسوولیت‌هایش است.

منبع: اطلاعات انلاین