به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، قرارداد همکاری دوجانبه دانشگاه علمی کاربردی افق و ورزش رزمی “یونگ مو دو” با هدف توسعه و گسترش این هنر رزمی کره‌ای در میان دانشجویان منعقد شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، تفاهم نامه همکاری دانشگاه علمی کاربردی افق و ورزش رزمی “یونگ مو دو”، […]

- انعقاد تفاهم نامه همکای دانشگاه افق و ورزش "یونگ مو دو"

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، قرارداد همکاری دوجانبه دانشگاه علمی کاربردی افق و ورزش رزمی “یونگ مو دو” با هدف توسعه و گسترش این هنر رزمی کره‌ای در میان دانشجویان منعقد شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، تفاهم نامه همکاری دانشگاه علمی کاربردی افق و ورزش رزمی “یونگ مو دو”، به امضای دکتر محمدرضا مجمع رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی افق و مهدی خوشی رئیس پایگاه قهرمانی “یونگ مو دو” کشور و مسئول این رشته در استان تهران رسید.

خوشی با اشاره به امکانات سخت افزاری و نرم افزاری دانشگاه افق در حوزه ورزش گفت: در سال جدید میلادی مسابقات آسیایی و جهانی “یونگ مو دو” برگزار می‌شود که با توجه به در پیش بودن این رویداد‌های مهم بین الملی، هم افزایی و افزایش همکاری با دانشگاه در راستای کمک به این رشته مدال آور و پرجمعیت، از جمله برنامه‌های مهم به شمار می‌آید.

وی ایجاد شادابی و نشاط و غنی سازی اوقات فراغت دانشجویان از طریق توسعه رشته “یونگ مو دو”، بهبود شرایط کمی و کیفی فعالیت‌های آموزشی با برپایی کلاس‌های مربیگری، داوری و دان در بخش‌های دفاع شخصی، جودو و “یونگ مو دو”، همکاری در زمینه جذب و عضویت ورزشکار، مربی و مدرس از بین دانشگاهیان، برگزاری مسابقات ورزشی مرتبط با “یونگ مو دو” در بین دانشجویان و شناسایی استعداد‌های برتر و همچنین تشکیل کلاس‌های تحقیقاتی و پژوهشی را از جمله اهداف مهم امضا این تفاهم نامه برشمرد.

مربی تیم ملی “یونگ مو دو” در پایان یادآور شد: خوشبختانه طی سال‌های اخیر دانشگاه افق نگاه ویژه‌ای به رشته‌های رزمی داشته وهمواره آن‌ها را مورد توجه قرار داده است. امیدواریم با تعامل مستمر، نخبگان بیشتری در رشته مدال آوری، چون “یونگ مو دو” شناسایی و به عرصه قهرمانی معرفی شوند.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا