یکی از واژه‌های مهم در صحبت‌های پس از بازی با هنگ‌کنگ توسط امیر قلعه‌نویی اشاره به کلین‌شیت بود. سرمربی تیم ملی بعد از بازی با فلسطین وقتی درباره بیرانوند و ماجرای ناراحتی‌اش از گل خوردن و عدم کلین‌شیت پرداخت گفت نمی‌دانم این کلین‌شیت چیست که این سال‌ها مُد شده است! قلعه‌نویی با انتقاد از این […]

- چرا سرمربی تیم ملی حرفش را عوض کرد؟/ وقتی «کلین‌شیت» به یک مزیت تبدیل شد!

یکی از واژه‌های مهم در صحبت‌های پس از بازی با هنگ‌کنگ توسط امیر قلعه‌نویی اشاره به کلین‌شیت بود.

سرمربی تیم ملی بعد از بازی با فلسطین وقتی درباره بیرانوند و ماجرای ناراحتی‌اش از گل خوردن و عدم کلین‌شیت پرداخت گفت نمی‌دانم این کلین‌شیت چیست که این سال‌ها مُد شده است!

قلعه‌نویی با انتقاد از این موضوع از دروازه‌بان تیمش خواست بیش از این‌که به این مسائل فکر کند تمرکزش را روی مسابقات بگذارد ولی خودش پس از ۵ روز در پایان بازی با هنگ‌کنگ در مواجهه با انتقادات رسانه‌ها نسبت به عملکرد تیمش «کلین‌شیت» را نکته‌ای مثبت تلقی کرد و به همین موضوع پرداخت. قلعه‌نویی گفت: به هنگ‌کنگ و سرمربی‌اش تبریک می‌گویم که فوتبال خوبی انجام دادند. آن‌ها دنبال پیروزی بودند، ولی ما کمی باتجربه‌تر و حرفه‌ای‌تر بودیم. از شش قدم و دروازه خالی گل نزدن ایراد کار است، ولی جای خوشحالی دارد که بعد از چند وقت کلین‌شیت کردیم.

وی ادامه داد: با توجه به بازی هجومی که انجام می‌دهیم، این بار کلین‌شیت کردیم. البته در یکی دو صحنه شانس آوردیم و باید گل می‌خوردیم اما همین که سه امتیاز را گرفتیم، صعود کرده و کلین‌شیت کردیم خوشحالم، ولی از این‌که موقعیت از دست می‌دهیم ناراحتم.

بیشتر بخوانید: دفاع تمام‌قد قلعه‌نویی از بازی انتقادآمیز تیم ملی؛ تغییرات ۱۰ ساله هزینه دارد!/ تیم ملی یک دهه یک مدل بازی می‌کرد

منبع: خبـر ورزشی