کنایه برانکو به عمانی‌ها با تمجید از عربستان
کنایه برانکو به عمانی‌ها با تمجید از عربستان

زیرنویس، «شما باور داشتید ما عربستان را با نتیجه ۴ بر صفر شکست می دهیم!» این کنایه سنگین برانکو ایوانکوویچ به خبرنگار عمانی معترض به سیستم بازی سرمربی عمان مقابل عربستان در جام ملت های آسیا است. برانکو با ۷ جام قهرمانی در پرسپولیس در مدت ۴ سال پرافتخارترین مربی خارجی تاریخ این باشگاه به […]

زیرنویس، «شما باور داشتید ما عربستان را با نتیجه ۴ بر صفر شکست می دهیم!» این کنایه سنگین برانکو ایوانکوویچ به خبرنگار عمانی معترض به سیستم بازی سرمربی عمان مقابل عربستان در جام ملت های آسیا است.

برانکو با ۷ جام قهرمانی در پرسپولیس در مدت ۴ سال پرافتخارترین مربی خارجی تاریخ این باشگاه به شمار می آید. مربی کروات این روزها به خاطر مذاکره با مسئولان پرسپولیس و شکست مقابل عربستان در جام ملت های آسیا تحت فشار قرار دارد.

- کنایه برانکو به عمانی‌ها با تمجید از عربستان

برانکو در پاسخ به سوال خبرنگار عمانی در نشست خبری پیش از بازی با تایلند که تغییر سیستم شما در نیمه دوم باعث باخت عمان مقابل عربستان شد، گفت: از سوال شما تعجب کردم! شما قبل از بازی باور داشتین که ما مقابل عربستان با نتیجه ۳ یا ۴ به پیروزی می رسیدیم!!

سرمربی سابق پرسپولیس در دفاع خود می گوید که عربستان تنها تیمی است که در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر موفق شد آرژانتین قهرمان را شکست دهد و به نظرم «عربستان تنها تیم این تورنمنت است که شایستگی قهرمانی آسیا» را دارد.

پایان پیام/





منبع: فارس