روایتی از ضربات تروریست‌ها از انقلاب تا امروز
روایتی از ضربات تروریست‌ها از انقلاب تا امروز

چهل و اندی سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران میگذرد؛ انقلابی که با اهدای خون هزاران شهید مسیری پرافتخار و در عین حال پرفراز و نشیب در پیش گرفت تا الگویی برای همه آزادگان جهان باشد. انقلاب اسلامی ایران از همان ابتدا با دشمنی دشمنان خونخواری مواجه شد که چشم دیدن امنیت و آسایش و […]

- روایتی از ضربات تروریست‌ها از انقلاب تا امروز

چهل و اندی سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران میگذرد؛ انقلابی که با اهدای خون هزاران شهید مسیری پرافتخار و در عین حال پرفراز و نشیب در پیش گرفت تا الگویی برای همه آزادگان جهان باشد.

انقلاب اسلامی ایران از همان ابتدا با دشمنی دشمنان خونخواری مواجه شد که چشم دیدن امنیت و آسایش و ایرانی آباد و آزاد را نداشتند و در ابتدا تلاش کردند خودشان وارد عمل شوند، ولی در شکستی مفتضحانه در صحرای طبس در طوفان شن گرفتار شده و گریختند.

آن‌ها تلاش کردند در همه عرصه‌ها سنگ‌اندازی کنند و از تحریم تا تحریک دیگر کشور‌ها به دشمنی کردن از هیچ تلاشی دریغ نکردند. اما این برای سرزمینی که داشت به سرعت تحریم‌ها را سکویی برای پرتاب در عرصه علم و فناوری، تسلیحات و موشک و ماهواره، دارو و واکسن و موفقیت‌های پزشکی و مهندسی می‌کرد و این پیشرفت‌های عظیم را به دنیا هم مخابره میکرد کم بود لذا از همان روز‌های نخستین با تقویت گروهک‌های منافق و تروریست و ایجاد آشوب و ناامنی دست به ترور و جنایت زد؛ از ترور شخصیت‌های علمی و نظامی و سیاسی تا مردم عادی از زن و مرد و کودک به هیچکس رحم نکرد.

سرآغار تروریسم با حمایت غربی‌ها

گروهک‌های تروریستی و منافق که در طول بیش از ۴ دهه از پیروزی انقلاب اسلامی در گوشه و کنار ایران با حمایت حامیان غربی، دست به جنایات خبیثانه و کشتار مردم بیگناه می‌زدند حتی در هشت سال دفاع مقدس هم با نفوذ بین رزمندگان و افشای اطلاعات عملیات‌ها به دشمن باعث لو رفتن و شهادت رزمندگان اسلام می‌شدند.

جمهوری اسلامی ایران با پیشرفت روزافزون در سطح بین‌المللی باعث شکستن هیمنه ابرقدرت‌های پوشالی شده بود و همین دلیلی بود تا دشمن برای جلوگیری از آبروریزی با اجیر کردن گروهک‌هایی مزدور در نواحی مرزی و حتی در درون کشور و در خاک کشور‌های همسایه دست به اقدامات وحشیانه بیشتری بزند بلکه بتواند جلوی این پیشرفت‌ها و نفوذ روز افزون ایران و انقلاب اسلامی جهان شمولش در دنیا را بگیرد.

از ریگی تا داعش

گروهک‌های ضدانقلاب و گروهک‌های تروریستی از داعش تا جیش الظلم و … با سرگردگی اربابان خود از ابتدای انقلاب تاکنون در پی توطئه و ایجاد آشوب در سطح جامعه اسلامی برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و هستند و هر از گاهی با عملیات‌های تروریستی خود در مناطق مرزی و یا در داخل کشور دست به ترور و کشتار و جنایت می‌زنند و گاهی با سوء استفاده از اتفاقات اجتماعی و پوشش رسانه‌ای و دروغ پراکنی در شبکه‌های بیگانه قصد بر هم زدن اوضاع و ایجاد اغتشاش و آشوب داشته و دارند.

مراکز و مقر این گروهک‌ها عمدتا در داخل خاک کشور‌های همسایه بوده و هست؛ همسایه‌ای مانند یمن و سوریه که خود با دستور استکبار جهانی درگیر جنگ داخلی بوده اند یا عراق و افغانستانی که سال‌ها زیر نفوذ اشغال غربی‌ها بوده اند یا پاکستانی که اشرافی به نواحی کوهستانی نداشته و نمی‌توانسته با ارتش نه چندان قدرتمندش از فعالیت و حرکات آن‌ها در سازماندهی و آموزش برای جنایات وحشیانه در خاک ایران کار موثری انجام دهد و در مذاکرات با ایران هم در جهت جلوگیری از فعالیت تروریست‌ها و نابودی آن‌ها همکاری درست و مهمی نداشتند چرا که به گفته کارشناسان این همسایگان عموما دولت قدرتمندی برای جلوگیری از سازماندهی این گروهک‌ها نداشته‌اند.

پس گروهک‌های تروریستی با کمک و پشتیبانی مالی و نظامی اربابانشان از صهیونیست‌های کودک کش تا آمریکا و انگلیس و دیگر مستکبرین غربی چهل و اندی سال است در قالب‌های مختلف دست به جنایت‌های مختلف در منطقه و خصوصا در ایران زده و می‌زنند.

جنایاتی که گاه با پاسخ سختی از سوی ایران مقتدر در نابودی گروهکی که دختر معصوم کاپشن صورتی با گوشواره قلبی را در زادگاه سردار بزرگ اسلام و نابود کننده داعش وحشی پر پر کرد، مواجه شد و گاه در عملیاتی بدون موشک و بالستیک شبانه و در خواب آن‌ها را دستگیر و به سزای جنایات خونبار و پرپر کردن عزیزان ایرانی رسانیده و خواهد رساند.

دشمن در قلب خاک همسایه

گروهک‌های تروریستی مستقر در خاک کشور‌های همسایه تاکنون ضربات بسیاری به ملت ایران وارد کرده است؛ ضرباتی که با شهادت سردار بزرگی، چون سردار سلیمانی هزاران سلیمانی را از جای جای ایران اسلامی برای انتقام سخت بسیج کرد یا با شهادت فخری زاده و دیگر دانشمندان شهید ترور برای ادامه راهشان بسیج کرد.

منافقین و ترور‌های ابتدای انقلاب بارمقر‌های داخل کشور و خارج کشور و در داخل خاک عراق نخستین گروهک تروریستی بودند که مقرشان به طور رسمی توسط آمریکا و اسراییل پشتیبانی میشد و حتی دستور ترور‌ها و عملیات به طور مستقیم به آن‌ها داده میشد.

گروهک تروریستی موسوم به ریگی در جنوب شرق کشور و سیستان و بلوچستان که مقرشان در پاکستان بود، اما باز هم زیر نظر آمریکا و اسراییل دست به کشتار و جنایت و ترور می‌زنند هم مردم بیگناه بسیاری را در کنار فرماندهان عالی رتبه و سرداران و سربازان مدافع وطن به شهادت رساندند و از داخل خاک کشوری دیگر طراحی عملیات‌های خرابکارانه و کشتار مردم را انجام داده و اجرا می‌کردند.

داعش گروهک تروریستی دیگری بود که از مزدوران خود فروخته بسیاری در دنیا تشکیل شد و از خاک سوریه و عراق با شعار فتح ایران و تشکیل حکومت سر برآورد؛ گروهکی که ماهیت تروریستی و صهیونیستی و تجهیزات و دلار‌های آمریکاییش بر هیچ کوچک و بزرگی در دنیا پوشیده نیست؛ گروهکی که اگر تلاش مدافعان حرم و سردار سلیمانی و گروه‌های مقاومت اسلامی نبود معلوم نبود الان در حال تاراج کدام امنیت و آسایشی از کدام کشور دنیا بودند.

پس از داعش هم گروهک‌های تروریستی بسیاری از خاک افعانستان و پاکستان دست به جنایاتی مانند جنایت شاهچراغ و جنایت کرمان و هزاران جنایت ریز و درشت دیگری مانند شهادت مدافعان امنیت کشور در جای جای میهن اسلامی زدند از شهادت سربازان وطن در راسک تا کشتار در پاسگاه‌های غربی و شرقی کشور.

آنچه مهم و اساسی اینکه اگر انتقام ایران در پاسخ به جنایت این مزدوران نباشد و اگر همکاری کشور‌های دوست و برادر مانند پاکستان، افغانستان و عراق و سوریه و یمن نباشد قطعاً مراکز و مقر این گروهک‌ها هر روز بیشتر از گذشته دست به جذب افرادی خودباخته و شستشوی مغزی شده میزنند تا هر روز بیشتر بتوانند به میهن اسلامی، ملت، مردم، مدافعان امنیت، فرماندهان و سرداران آسیب بزنند و گل‌های نوشکفته‌ای همچون کودکان شهید شاهچراغ و مزار شهدای کرمان را پرپر کنند.

منبع: سایت بصیرت

+