به گزارش زیرنویس، غلامعلی نوربخش رئیس پلیس‌ راه چهارمحال و بختیاری از وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت و جرح در محور صالحات به لردگان خبر داد و گفت: متاسفانه راننده و ۲ نفر از سرنشینان سواری پژو فوت و راننده کامیون ایسوزو مجروح و بلافاصله توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد. رئیس پلیس‌ راه چهارمحال […]

به گزارش زیرنویس، غلامعلی نوربخش رئیس پلیس‌ راه چهارمحال و بختیاری از وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت و جرح در محور صالحات به لردگان خبر داد و گفت: متاسفانه راننده و ۲ نفر از سرنشینان سواری پژو فوت و راننده کامیون ایسوزو مجروح و بلافاصله توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

رئیس پلیس‌ راه چهارمحال و بختیاری افزود: بنا بر نظر کارشناسی علت این تصادف انحراف به چپ از خط وسط راه تشخیص داده شده است.

 وی بیان کرد: با توجه به ۲ طرفه بودن اکثر جاده‌های استان و عدم وجود جدا‌ کننده در میانه راه، برخورد رخ به رخ در اثر ورود به مسیر مقابل مهم‌ترین عامل تصادفات منجر به فوت و جرح در این محورهاست.

 نوربخش اضافه کرد: به رانندگان توصیه می‌شود ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از هر گونه شتابزدگی و سرعت غیرمجاز در رانندگی خودداری و همواره با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

گفته می‌شود در این تصادف سه تن از فرهنگیان شهرستان خانمیرزا جان باختند.

منبع خبر: رکنـا