جواد نکونام پیش از پایان دور رفت بازی های لیگ برتر در مصاحبه‌ای گفته بود استقلال برای حضور قوی در دور برگشت مسابقات ۵ بازیکن جدید می‌خواهد. استقلال تا به این جای کار تنها یک بازیکن گرفته است. رافائل سیلوا که می‌گویند در مسیر سفر به ایران است. استقلال سعید مهری را از دست داده […]

- پیام یک تیم دسته‌اولی به استقلال؛ نکونام نیاز فوری به بازیکن دارد!

جواد نکونام پیش از پایان دور رفت بازی های لیگ برتر در مصاحبه‌ای گفته بود استقلال برای حضور قوی در دور برگشت مسابقات ۵ بازیکن جدید می‌خواهد. استقلال تا به این جای کار تنها یک بازیکن گرفته است. رافائل سیلوا که می‌گویند در مسیر سفر به ایران است.

استقلال سعید مهری را از دست داده است، همراهی استقلال در دور برگشت بازی‌های لیگ برتر از سوی کوین یامگا حتمی نیست به این خاطر که این بازیکن از نایحه چشم مصدوم است و هنوز پزشکان در مورد زمان بازگشت این بازیکن به میدان اظهار نظر نکرده‌اند و از سویی گفته می‌شود امید حامدی فر هم به دلیل تمرد از دستورات کادر فنی در لیست خروجی تیم قرار گرفته است.

جدایی ۳ بازیکن و ملحق شدن تنها یک بازیکن به اردوی استقلال؛ این موضوع نشان می‌دهد آبی‌ها نیاز به بازیکن جدید دارند و اگر تقویت نشوند، به طور حتم در دور برگشت مسابقات لیگ برتر کار سختی پیش رو خواهند داشت. به‌خصوص که اکنون استقلال قهرمان دور رفت است و تیم‌ها در برابر شاگردان نکونام در دور برگشت با انگیزه بیشتری به میدان می‌آیند.

مصاف دوستانه استقلال با آریو اسلامشهر که با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید، به خوبی به کادر فنی استقلال نشان داد که این تیم برای حضور شایسته در دور برگشت مسابقات لیگ برتر نیاز به چند بازیکن جدید دارد و باید تقویت شود، در غیر این‌صورت ممکن است به راحتی جام قهرمانی را از دست بدهد.

منبع: خبـر ورزشی