به گزارش زیرنویس، سردار محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه، عروج شهادت گونه فرمانده جانباز و پیشکسوت دوران دفاع مقدّس، سردار حاج زین العابدین رضوی خرّم را تسلیت گفت. متن پیام سردار سرتیپ پاسدار محمّد پاکپور به شرح زیر است: ((انّا لله وانّا الیه راجعون)) امام صادق (ع): المُؤمنُ صَبورٌ فی الشّدائد، وَقُورٌ فی الزَّلازِل، […]

به گزارش زیرنویس، سردار محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه، عروج شهادت گونه فرمانده جانباز و پیشکسوت دوران دفاع مقدّس، سردار حاج زین العابدین رضوی خرّم را تسلیت گفت.

متن پیام سردار سرتیپ پاسدار محمّد پاکپور به شرح زیر است:

((انّا لله وانّا الیه راجعون))

امام صادق (ع): المُؤمنُ صَبورٌ فی الشّدائد، وَقُورٌ فی الزَّلازِل، قَنُوعٌ بِما اُوتیَ، لایَعظِمُ عَلَیه المَصائب. بحارالانوار ۸۲/۱۳۳

در پیام سردار سرتیپ پاسدار محمّد پاکپور آمده است:

با کمال تاسّف و تاثّر و با قلبی آکنده از غم و اندوه، عروج شهادت گونه برادر جانباز و فرمانده پیشکسوت دوران دفاع مقدّس، سردارحاج عابدین خرّم که عمر پربرکت خود را در مسیر اعتلا و دفاع از دستاوردهای انقلاب و ارزش‌های والای نظام مقدّس و کیان جمهوری اسلامی ایران به پایان برد و بعد از تحمل یک دوره مشکلات و رنج بیماری ناشی از آسیب‌ها و صدمات مأموریت‌های مستمر آن دوران سخت و طاقت فرسا، سربلند از سال‌ها تلاش و مجاهدت مخلصانه، به لقاءاللّه پیوست را به حضور خانواده گرامی، خاندان محترم خرّم، سایر بازماندگان عزیز و همرزمان و همکاران آن فقید سعید در قرارگاه منطقه‌ای عاشورا و سایر یگان‌های نیروی زمینی سپاه در استان آذربایجان شرقی تسلیت و تعزّیت عرض می‌نمایم.

بی تردید، خاطرات غرور آفرین مجاهدت‌ها، ایثارگری‌ها، زحمات و اقدامات ارزشمند آن برادر پرتلاش وخستگی ناپذیر در دوران دفاع مقدّس و مسئولیت دفاع از مرزهای شرف و امنیّت شمال غرب و غرب کشور و نیز خدمات سال‌های متمادی پس از آن دوران در مسئولیت‌های مختلف ملّی و منطقه‌ای، هیچگاه از خاطر دوستان، همکاران و مردم شریف و ولایتمدار آن خطّه فراموش نخواهد شد.

سردار محمّد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه در پایان ضمن تسلیت مجدّد به مناسبت فقدان برادری متدیّن و مخلص و سرداری دلسوز و پرتلاش، از درگاه پروردگار متعال برای خاندان محترم خرّم و سایر بازماندگان آن عزیز سفر کرده، صبر و شکیبایی و سلامتی و برای آن فقید سعید رحمت واسعه الهی و حشر با ارواح طیبّه شهدا، انبیا و اولیا (ع) مسئلت می‌نمایم.

سرتیپ پاسدار محمّد پاکپور

فرمانده نیروی زمینی سپاه

۳۰/۱۰/۱۴۰۲

منبع: مـهر