به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتبال بحرین و مالزی در دور دوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ از ساعت ۱۸ با قضاوت «احمد ابوبکار الکف» در ورزشگاه جاسم بن حمد به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. ترکیب تیم ملی فوتبال […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتبال بحرین و مالزی در دور دوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ از ساعت ۱۸ با قضاوت «احمد ابوبکار الکف» در ورزشگاه جاسم بن حمد به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب تیم ملی فوتبال بحرین: ابراهیم لطف الله، علی حسن علی سلمین، ولید محمد الحیام، سید مهدی باقر، عادل محمد، مارهون، محمد الحردان، موزس جونا، کمیل حسن الاسود، الحشاش، علی جعفر مدان

ترکیب تیم ملی مالزی: هازم، مارک دیویس، تان، داین کولس، عارف آیمان، پائولو خوزه، ویلکین، کوربی اونگ، هالیم، سعد و کوتی

چشم مالزی به ضد حملات در نیمه اول

بازیکنان تیم ملی فوتبال بحرین بازی را هجومی آغاز کردند و از همان ابتدا بازی مالکانه‌ای را ارائه دادند. حملات متعدد بازیکنان بحرین باعث شد آنها موقعیت‌های زیادی را روی دروازه مالزی ایجاد کنند اما نتوانستند از فرصت‌های به خوبی استفاده کنند و به گل برسند. در مقابل ملی پوشان مالزی که چشم به ضد حمله داشتند در ضد حملات صاحبت چند موقعیت شدند اما بحرینی‌ها اجازه گلزنی به مالزیایی‌ها ندادند.

بازی پر برخورد اما بدون گل

در ادامه دو تیم بازی را خیلی پر برخورد و محتاطانه دنبال کردند که همین موضوع باعث شد تا دو تیم موقعیت‌های جدی روی دروازه یک دیگر نداشته باشند. این روند بازی باعث شد تا نتیجه این دیدار در نیمه اول با نتیجه مساوی بدون گل به پایان برسد.

منبع: مـهر