به گزارش زیرنویس به نقل از شهاب، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای به حمله صبح امروز رژیم صهیونیستی به دمشق واکنش نشان داد. حماس در این بیانیه اعلام کرد: جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، حمله رژیم صهیونیستی به دمشق پایتخت سوریه را به شدت محکوم می‌کند. این جنبش در ادامه بیان کرد: […]

به گزارش زیرنویس به نقل از شهاب، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای به حمله صبح امروز رژیم صهیونیستی به دمشق واکنش نشان داد.

حماس در این بیانیه اعلام کرد: جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، حمله رژیم صهیونیستی به دمشق پایتخت سوریه را به شدت محکوم می‌کند.

این جنبش در ادامه بیان کرد: ما این حمله را جنایتی منزجرکننده و نقض حاکمیت کشوری عربی می‌دانیم و بار دیگر بر خطر رژیم نازی اشغالگر برای امنیت و ثبات منطقه تاکید می‌کنیم.

حماس ضمن درود فرستادن بر شهیدان این حمله رژیم صهیونیستی به دمشق تاکید کرد: رفتار رژیم اشغالگر و تروریسم آن، امت و نیروهای مقاومت را از تداوم حمایت از مقاومت ملت فلسطین تا اخراج اشغالگران و برپایی کشور فلسطین با حاکمیت کامل و به پایتختی قدس منصرف نخواهد کرد.

لازم به ذکر است که روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از شهادت ۴ تن از مستشاران نظامی سپاه و مدافعین حرم و تعدادی از نیروهای سوری در پی حمله هوایی جنگنده‌های رژیم متجاوز و غاصب صهیونیستی به دمشق خبر داد. متن اطلاعیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در پی اقدام متجاوزانه رژیم ددمنش و جنایتکار صهیونیستی در حمله هوایی به دمشق ۴ تن از مستشاران نظامی سپاه و مدافعین حرم و تعدادی از نیروهای سوریه به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

شهادت شهیدان حجت‌الله امیدوار، علی آقازاده، حسین محمدی و سعید کریمی را به حضرت ولی‌عصر (عج)، مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله‌العالی)، خانواده‌های معظم شهیدان و آحاد فرماندهان و رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی تبریک و تسلیت می‌گوییم.

منبع: مـهر