تیم استقلال برای تقویت خود در فاز تهاجمی مدت‌هاست که به دنبال جذب بازیکن شماره ۸۰ تیم ذوب آهن است اما به نظر می‌رسد این بازیکن به هیچ وجه با چراغ سبز تیم ذوب آهن برای حضور در جمع آبی‌ها مواجه نخواهد شد، به این خاطر که تیم ذوب‌آهن یکی از هافبک‌های تکنیکی خود یعنی […]

- حضور این بازیکن در استقلال ناممکن شد!

تیم استقلال برای تقویت خود در فاز تهاجمی مدت‌هاست که به دنبال جذب بازیکن شماره ۸۰ تیم ذوب آهن است اما به نظر می‌رسد این بازیکن به هیچ وجه با چراغ سبز تیم ذوب آهن برای حضور در جمع آبی‌ها مواجه نخواهد شد، به این خاطر که تیم ذوب‌آهن یکی از هافبک‌های تکنیکی خود یعنی سجاد آشوری را برای حضور در تیم تراکتور آزاد کرده است. در این شرایط ذوب آهن باید محمدحسین اسلامی را حفظ کند. به یقین تیم ذوب آهن با از دست دادن این بازیکن در فاز تهاجمی تیم ضعیفی خواهد شد.

ذوب آهن در روزهای اخیر چند بازیکن دیگر را هم از دست داده است. می‌توان از جمع بازیکنانی که اردوی تیم ذوب آهن را ترک کرده اند به نام‌هایی چون جلال مداحی و حبیب فرعباسی اشاره کرد که راهی تیم ملوان شده‌اند. به نظر می‌رسد چوب‌خط تیم اصفهانی در از دست دادن بازیکن پر شده و تیم ذوب آهن در ادامه مسیر باید بازیکن جذب کند.

هم‌چنین پیش‌بینی می‌شود جدایی سجاد آشوری از ذوب‌آهن و پیوستن به تیم تراکتور آورده مالی خوبی برای تیم ذوب آهن داشته است در حالی که تیم استقلال به خاطر مشکلات مالی نمی‌تواند برای خرید اسلامی هزینه زیادی کند.

استقلال تاکنون در جذب بازیکن جدید موفق نبوده و تنها موفق به خرید یکی از بازیکنان قدیمی شده است؛ رافائل سیلوا.

منبع: خبـر ورزشی