۲ طلا و یک برنز آزادکاران ایرانی برای کشورهای دیگر در گرندپری فرانسه
۲ طلا و یک برنز آزادکاران ایرانی برای کشورهای دیگر در گرندپری فرانسه

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، پیمان بیابانی آزادکار کشورمان است که به تیم ملی کانادا پیوسته و برای این کشور در گرندپری هنری دگلان روی تشک رفت.  در این مسابقات که به میزبانی نیس فرانسه در حال برگزاری است، بیابانی یک شکست مقابل کشتی‌گیر آمریکایی داشت اما وی در نهایت توانست در وزن ۶۵ کیلوگرم […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، پیمان بیابانی آزادکار کشورمان است که به تیم ملی کانادا پیوسته و برای این کشور در گرندپری هنری دگلان روی تشک رفت. 

در این مسابقات که به میزبانی نیس فرانسه در حال برگزاری است، بیابانی یک شکست مقابل کشتی‌گیر آمریکایی داشت اما وی در نهایت توانست در وزن ۶۵ کیلوگرم به مدال برنز دست پیدا کند تا اولین مدال خود را برای تیم ملی کانادا به دست آورد. در این وزن آدن والنسیا از آمریکا طلا گرفت، آرسامرزوف از فرانسه نیز نقره‌ای شد. پیمان بیابانی و استفان کومان از رومانی به مدال برنز دست یافتند. 

در وزن ۷۴ کیلوگرم محمد متقی نیا دیگر آزادکار کشورمان با تیم ملی اسپانیا صاحب مدال طلا شد. پوریا طاهرخانی در وزن ۷۹ کیلوگرم آلمان را صاحب مدال طلا کرد. 

در این مسابقات راوی کومار کشتی‌گیر مطرح هندی نیز بعد از مدت‌ها غیبت روی تشک رفت و در وزن ۶۱ کیلوگرم به مدال برنز دست یافت. 

پایان پیام/





منبع: فارس