به گزارش زیرنویس، سرهنگ روح‌الله یاری‌زاده روز شنبه افزود: طرح ارتقا امنیت اجتماعی به منظور برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی و کاهش وقوع جرم در این شهرستان پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی ۷۲ ساعت گذشته به مرحله اجرا در آمد. وی ادامه داد: ۱۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر با اجرای […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ روح‌الله یاری‌زاده روز شنبه افزود: طرح ارتقا امنیت اجتماعی به منظور برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی و کاهش وقوع جرم در این شهرستان پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی ۷۲ ساعت گذشته به مرحله اجرا در آمد.

وی ادامه داد: ۱۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر با اجرای این طرح کشف شد ضمن اینکه ماموران پلیس موفق به کشف ۷۶ فقره سرقت ، جمع‌آوری هشت معتاد متجاهر و دستگیری ۲۵۸ تبعه غیرمجاز شدند.

فرماندهی انتظامی شهرستان دزفول با تاکید بر اهتمام پلیس به ارتقای امنیت پایدار در این شهرستان تصریح کرد: ۴۹ دستگاه خودرو و ۱۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز طی ۷۲ ساعت اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در دزفول توقیف شد.

سرهنگ یاری زاده با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و اعزام متهمان به مراجع قضایی، خاطر نشان کرد: مردم عزیز شهرستان دزفول در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، به ویژه در زمینه توزیع موادمخدر و فعالیت خانه های تیمی، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

فرماندهی انتظامی دزفول همچنین ۱۳ آذرماه، ۲۴ شهریورماه و نهم دی ماه امسال نیز از اجرای مراحل مختلف طرح ارتقای امنیت در این شهرستان خبر داده است که در این سه مرحله نیز در مجموع ۱۷۳ سارق در این شهرستان شناسایی و دستگیر شده است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نیز ۲۱ دی ماه جاری کاهش دغدغه مردم در بحث سرقت و معتادان متجاهر را اولویت پلیس اعلام و تاکید کرد که در این راستا پلیس از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

سردار احمدرضا رادان با بیان اینکه امسال سال سختی برای مالخران اموال مسروقه است، افزود: برخورد قاطعانه برای دستگیری سارقان و مالخران و برخورد قضایی با آنها در همه استانهای کشور در دستور کار است.

علی رنجکش

منبع خبر: رکنـا