یکی از گزینه‌های پرسپولیس سرمربی تیم ملی نیجریه است
یکی از گزینه‌های پرسپولیس سرمربی تیم ملی نیجریه است

حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس به ماجرای انتخاب سرمربی برای این تیم واکنش نشان داد.

 

 حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس می‌گوید این باشگاه با وجود زمان محدودی که پیش رو دارد برای انتخاب سرمربی باحوصله عمل می‌کند تا گزینه‌ای نزدیک به فلسفه تیم پرسپولیس پیدا کند. او با اعلام اینکه مذاکرات با سه گزینه مطرح شده به جایی نرسیده حالا خبر از ادامه بررسی‌ها در خصوص گزینه‌های دیگر می‌دهد و البته از هواداران پرسپولیس می‌خواهد اسیر جوسازی برخی اشخاص و صفحات در فضای مجازی نشوند.

بخشی از مصاحبه بادامکی با ورزش سه را می‌خوانید:

  • با سه گزینه صحبت شد. یکی از آنها که سرمربی تیم ملی نیجریه بود که پاسخ را به بعد از جام ملت‌های آفریقا موکول و اعلام کرد بعد از این تورنمنت حاضر به مذاکره است و آن دو گزینه دیگر شرایط خاص خودشان را داشتند. الان هم چند گزینه دیگر وجود دارند که داریم شرایط آنها را پیگیری می‌کنیم.
  • زمان برای ما مهم است اما می‌خواهیم انتخابی داشته باشیم که به باشگاه و تیم کمک کند و با فلسفه باشگاه مطابقت داشته باشد. یعنی مدل بازی کردن تیم هم با سبک مربی انطباق داشته باشد ضمن اینکه باید مربی‌ای انتخاب کنیم که با فضای فوتبال خاورمیانه و ایران آشنایی داشته باشد چون اگر شناخت نداشته باشد کارش سخت می‌شود و خدای نکرده شرایط بدی در تیم به وجود خواهد آمد.
  • آقای برانکو پاسخش را داده و فکر می‌کنم دیگر از نظر حرفه‌ای هم درست نیست منتظر ایشان بمانیم تا جواب بدهند و ببینیم در آینده چه اتفاقاتی می‌افتد ضمن اینکه قطعا ایشان هم پیشنهادهایی دارند. اردوی دبی هماهنگ شده و کارهایش را انجام دادیم. در حال صحبت هستیم که دو بازی تدارکاتی هم در این اردو داشته باشیم.

منبع: خبـر ورزشی