مورینیو در سری آ ماندگار می‌شود؟
مورینیو در سری آ ماندگار می‌شود؟

با وجود اخراج آقای خاص از تیم آاس رم، ناپولی ایتالیا با ژوزه مورینیو وارد مذاکره شده است.

 

 

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در حالی که آخرین گمانه‌زنی‌ها از چراغ سبز ژوزه مورینیو به پیشنهاد تیم الشباب عربستان پس از اخراجش از رم حکایت داشت، پدرو موراتا، خبرنگار نشریه مارکای اسپانیا مدعی شد که آقای خاص پیشنهاد مشتری عربستانی‌اش را رد کرده است. طبق ادعای موراتا، دلیل این تصمیم مورینیو، نداشتن عجله برای انتخاب مقصد بعدی‌اش است. گویا مربی پرتغالی ترجیح می‌دهد که فعلاً استراحت کند و منتظر دریافت پیشنهادی جدید و انگیزه‌بخش است.

در همین حال نشریه تایمز لندن خبری مهم درباره آینده مورینیو منتشر کرده مبنی بر اینکه، احتمال دارد او در ایتالیا بماند. طبق ادعای این نشریه، مورینیو قرار است هفته آینده با ناپولی وارد مذاکره شود و در صورت توافق هدایت این تیم را از فصل آینده برعهده خواهد گرفت.

ناپولی دو ماه پیش رودی گارسیا را به دلیل شروع ضعیفی که تیمش در این فصل سری A داشت اخراج و والتر ماتزاری را جانشین او کرد. قرارداد ماتزاری اما کوتاه مدت و تا پایان فصل است و به همین دلیل هم اورلیو دلورنتیس از همین حالا شروع به بررسی گزینه‌‌های جانشینی اوست.

اخراج مورینیو، او را به یکی از گزینه‌های بالقوه هدایت ناپولی تبدیل کرده و قرار است مرد ۶۰ ساله پرتغالی هفته آینده با ناپولی وارد مذاکره شود. در صورتی که طرفین به توافق برسند، ناپولی سومین تیم ایتالیایی تحت هدایت مورینیو پس از اینتر و رم خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا