رئال مادرید در حال حاضر از سیاست نقل و انتقالات بسیار هوشمندانه‌ای سود می‌برد. آنها بهترین بازیکنان جوان برزیل را انتخاب می‌کنند، پول خود را برای فوق‌ستاره‌های اروپایی تضمین شده پس‌انداز می‌کنند و بقیه تیم خود را با خریدهای زیرکانه ارزان پر می‌کنند. اما مصدومیت‌ها تیم را اذیت کرد، و هنوز بازیکنان بالای ۳۰ ساله […]

- خیرونا شگفتی‌ساز شد؛ بازیکن منچسترسیتی را رئالی‌ها وارد لیست خریدشان کردند!

رئال مادرید در حال حاضر از سیاست نقل و انتقالات بسیار هوشمندانه‌ای سود می‌برد. آنها بهترین بازیکنان جوان برزیل را انتخاب می‌کنند، پول خود را برای فوق‌ستاره‌های اروپایی تضمین شده پس‌انداز می‌کنند و بقیه تیم خود را با خریدهای زیرکانه ارزان پر می‌کنند. اما مصدومیت‌ها تیم را اذیت کرد، و هنوز بازیکنان بالای ۳۰ ساله زیادی در تیم هستند که باید جایگزین شوند.

بنابراین تعجبی ندارد که لوس‌بلانکوس به دنبال یکی از ستاره‌های فصل لالیگا باشد. یان کوتو یکی از مهره‌های کلیدی تیم خیرونا بوده و این مدافع راست ظاهرا اکنون در رادار رئال قرار گرفته است. قرارداد او که به صورت قرضی از منچسترسیتی آمده پایان فصل به اتمام می‌رسد. رئال‌مادرید احتمالاً می‌تواند او را با قیمت بسیار مناسبی در تابستان جذب کند، مگر اینکه تیم‌های لیگ برتری نیز وارد رقابت برای خرید او شوند.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی