کاردانو همچنین در زمینه توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) پیشرفت‌های قابل‌توجهی داشته و حجم فروش آن در ۳۰ روز گذشته، به بیش از ۷٫۶ میلیون دلار افزایش یافته است. اگرچه اتریوم در این زمینه با حدود ۳۴۱ میلیون دلار فروش پیشتاز است، اما حجم فروش NFTها در این بلاکچین در یک ماه گذشته، یک افت ۲۳ […]

- عرض اندام کاردانو در برابر اتریوم! پیش‌بینی‌های صعودی برای ADA محقق می‌شوند؟

کاردانو همچنین در زمینه توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) پیشرفت‌های قابل‌توجهی داشته و حجم فروش آن در ۳۰ روز گذشته، به بیش از ۷٫۶ میلیون دلار افزایش یافته است.

اگرچه اتریوم در این زمینه با حدود ۳۴۱ میلیون دلار فروش پیشتاز است، اما حجم فروش NFTها در این بلاکچین در یک ماه گذشته، یک افت ۲۳ درصدی داشته است.

علی‌رغم این پیشرفت‌ها، روند قیمتی ADA در این اواخر ضعیف‌تر از عملکرد قیمت ETH بوده است. با این حال، برخی از کارشناسان با در نظر گرفتن این پیشرفت‌های اخیر و همچنین، چندین رویداد پیش رو، پیش‌بینی می‌کنند که ADA می‌تواند در آستانه یک رالی بزرگ باشد.

برای مثال، دن گامباردلو (Dan Gambardello)، بنیانگذار شرکت سرمایه‌گذاری Crypto Capital Venture، معتقد است که برخی از آلت‌کوین‌ها، از جمله کاردانو، می‌توانند در آینده نزدیک رشد قابل‌توجهی را تجربه کنند.

او پیش‌بینی خود را بر اساس احتمال کسب نتیجه مطلوب توسط کوین‌بیس در درگیری حقوقی‌اش با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ارائه کرده است.

لازم به یادآوری است که این رگولاتور، تابستان گذشته از کوین‌بیس شکایت کرد و این صرافی را به نقض چندین قانون و ارائه اوراق بهادار ثبت‌نشده ادعایی، مانند ADA، SOL، MATIC و غیره، متهم نمود.

منبع: خبـرآنلاین