قیمت نهایی این خودرو وارداتی اعلام شد +جزئیات
قیمت نهایی این خودرو وارداتی اعلام شد +جزئیات

سایت اسب بخار نوشت: کیا K۵ سدان جذاب وارداتی کوشا خودرو است که نسخه های قبلی اش در ایران و دنیا با نام اپتیما شناخته می شد و حالا با تغییرات رخ داده در روند نام گذاری محصولات کیا، این سدان را با نام جدید K۵ می شناسند. از امکانات این خودرو می توان به آینه […]

- قیمت نهایی این خودرو وارداتی اعلام شد +جزئیات

سایت اسب بخار نوشت: کیا K۵ سدان جذاب وارداتی کوشا خودرو است که نسخه های قبلی اش در ایران و دنیا با نام اپتیما شناخته می شد و حالا با تغییرات رخ داده در روند نام گذاری محصولات کیا، این سدان را با نام جدید K۵ می شناسند.

از امکانات این خودرو می توان به آینه های جانبی برقی، سنسور نور، رینگ آلومینیومی ۱۷ اینچی، ایربگ راننده و سرنشین، ترمز پارک پدالی، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل شروع حرکت در سربالایی، سیستم پایش فشار تایرها (TPMS)، صندلی ایزوفیکس، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین دنده عقب با نمایش فاصله تا مانع، کامپیوتر سفری، کروز کنترل، حالت رانندگی، تنظیم صندلی به صورت دستی، تهویه مطبوع دستی، دریچه هوای عقب، مولتی مدیای ۸ اینچی، اپل کار پلی و اندروید اتو و … اشاره کرد.

کیا K۵ مجهز به پیشرانه ۲ لیتری تنفس طبیعی است که می تواند ۱۵۰ اسب بخار توان و ۱۹۶ نیوتن متر گشتاور را از طریق یک گیربکس ۶ سرعته AT به چرخ های جلو منتقل کند. همچنین این خودرو به فرمان کمکی برقی و سیستم تعلیق مولتی لینک اشاره کرد.

گفتنی است که قیمت علی الحساب این خودرو یک میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان بوده که در نهایت با احتساب هزینه های جانبی به قیمت ۲ میلیارد و ۴۶۷ میلیون و ۳۲۱ هزار تومان رسیده است.

قیمت در مبادی ورودی    ۱,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰

قیمت نهایی مصرف کننده    ۲,۴۶۷,۳۲۱,۰۰۰

بر اساس اطلاعات موجود، دعوتنامه مربوط به این خودرو برای خریداران به زودی ارسال خواهد شد و متقاضیان که نیمی از مبلغ علی الحساب را پرداخت کرده بودند، باید نسبت به تکمیل وجه اقدام کنند.

منبع: اطلاعات انلاین