بنزما به دنبال ترک عربستان و بازگشت به اروپا
بنزما به دنبال ترک عربستان و بازگشت به اروپا

به گزارش زیرنویس، انتقال کریم بنزما به آرسنال با وجود ادعاهایی مبنی بر اینکه مهاجم الاتحاد در این ماه لیگ برتر عربستان را ترک نخواهد کرد، هنوز مطرح است. بنا بر گزارش‌ها، بنزما مهاجم ملی پوش فرانسوی پس از جدایی از رئال مادرید در عربستان ناراضی است. وی اعلام کرده شرایط آب و هوایی باعث […]

به گزارش زیرنویس، انتقال کریم بنزما به آرسنال با وجود ادعاهایی مبنی بر اینکه مهاجم الاتحاد در این ماه لیگ برتر عربستان را ترک نخواهد کرد، هنوز مطرح است. بنا بر گزارش‌ها، بنزما مهاجم ملی پوش فرانسوی پس از جدایی از رئال مادرید در عربستان ناراضی است.

وی اعلام کرده شرایط آب و هوایی باعث شده تا او در جزیره موریس، جایی که تعطیلات خود را به سر می‌برد بماند اما این کار شایعات مبنی بر ترک باشگاه عربستانی را بیشتر کرد. 

بنزما روز جمعه به تمرینات تیمش بازگشت اما رومانو کارشناس اخبار نقل و انتقالات فوتبال، مدعی است که درها برای حرکت آرسنال یا یک باشگاه دیگر باز است.

وی در این باره گفت: آنچه من در حال حاضر می‌شنوم این است که وضعیت بین کریم بنزما و الاتحاد کاملاً متشنج است. ارتباطات جدیدی بین بنزما، افراد نزدیک به این بازیکن و باشگاه برای یافتن راه حل وجود دارد.

پایان پیام/





منبع: فارس