به گزارش زیرنویس، تیم ملی فوتبال امارات سه‌شنبه‌شب در آخرین بازی‌اش در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا به مصاف ایران خواهد رفت. این بازی در حالی برگزار می‌شود که تیم ملی ایران با شش امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد و امارات هم با چهار امتیاز دوم است. سایت کوره با تیتر «طلسم‌شکنی روی […]

به گزارش زیرنویس، تیم ملی فوتبال امارات سه‌شنبه‌شب در آخرین بازی‌اش در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا به مصاف ایران خواهد رفت. این بازی در حالی برگزار می‌شود که تیم ملی ایران با شش امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد و امارات هم با چهار امتیاز دوم است.

سایت کوره با تیتر «طلسم‌شکنی روی بازیکنان امارات قبل از دیدار با ایران فشار می‌آورد» نوشت: «تیم ملی فوتبال امارات در تاریخ رویارویی‌هایش برابر ایران هیچگاه موفق به کسب پیروزی نشده است. امارات در جام ملت‌های آسیا پنج بار برابر ایران به میدان رفته است که در چهار بازی شکست خورده و تنها در یک بازی در سال ۱۹۹۲ به تساوی دست پیدا کرده است.»

این سایت عربی در ادامه نوشت: «امارات در انتخابی جام جهانی ۲۰۰۲ دو بار به مصاف ایران رفت که در هر دو بازی شکست خورد. در انتخابی جام جهانی ۲۰۰۸ هم در سه بازی که دو تیم به مصاف هم رفتند ایران در یک بازی پیروز شد و دو بازی هم با تساوی به پایان رسیدند. در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۰ و ۲۰۲۲ هم دو بار دو تیم به مصاف هم رفتند که تیم ملی فوتبال ایران در هر دو بازی با نتیجه مشابه یک بر صفر به پیروزی رسید.

نکته قابل توجه صرف نظر از پیروزنشدن امارات در دیدارهایش برابر ایران این است که آنها تنها یک بار دروازه تیم ملی فوتبال ایران را باز کرده اند. این در حالی است که ۱۹ بار دروازه این تیم توسط مهاجمان ایران باز شده است.»

منبع: ایسنا

منبع خبر: رکنـا