به گزارش زیرنویس از خانه ملت ، در جلسه علنی نوبت امروز( دوشنبه ) مجلس شورای اسلامی و در ادامه بررسی جزییات لایحه بودجه ۱۴۰۳ در بخش درآمدی، اجزای ۴ و ۵ بند (ژ) تبصره ۶ شرح زیر تصویب شد. ۴- کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی مکلفند با رعایت قوانین مالیاتی، مالیات سالانه مربوط به […]

به گزارش زیرنویس از خانه ملت ، در جلسه علنی نوبت امروز( دوشنبه ) مجلس شورای اسلامی و در ادامه بررسی جزییات لایحه بودجه ۱۴۰۳ در بخش درآمدی، اجزای ۴ و ۵ بند (ژ) تبصره ۶ شرح زیر تصویب شد.

۴- کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی مکلفند با رعایت قوانین مالیاتی، مالیات سالانه مربوط به هر یک از واحدهای مسکونی و باغ ویلاهای تحت تملک خود و فرزندان کمتر از ۱۸ سال و محجور تحت تکفل را حداکثر تا پایان بهمن ماه سال ۱۴۰۳ پرداخت نمایند.

۵- سازمان مکلف است ۲۷ صدم درصد از کل ۱۰ درصد مالیات بر ارزش افزوده را دریافت کند.

در بخش اول این بند تصویب شده بود که زمینهای فاقد اعیانی دارای کاربری مسکونی، اداری و تجاری، باغ ویلاهای مجاز (با احتساب عرصه و اعیان) و واحدهای مسکونی که ارزش هریک از آنها بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال باشد، مازاد بر این مبلغ مشمول مالیات به میزان دو در هزار می‌شوند.

حادثه فوت ۵ سرباز در کرمان ارتباطی به مسائل تروریستی ندارد

رئیس مجلس درخصوص حادثه  کرمان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته فردی که به پنج سرباز در استان کرمان تیراندازی کرده بود دستگیر شده و ارتباطی با مسائل تروریستی ندارد.

محمدباقر قالیباف در پایان جلسه علنی نوبت صبح امروز مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در رابطه با نکته‌ای که امروز آقای حسن‌پور پیرامون پیگیری حادثه فوت پنج سرباز در استان کرمان اشاره کردند باید بگویم که پیگیری لازم انجام شده و فرد مورد نظر دستگیر شده است؛ این حادثه هیچ ارتباطی با مسائل تروریستی و بحث‌هایی که قبلا در کرمان اتفاق افتاده ندارد.

منبع خبر: رکنـا