وزیر صمت برای درمان بازار خودرو نسخه عجیبی پیچید
وزیر صمت برای درمان بازار خودرو نسخه عجیبی پیچید

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، عباس علی آبادی وزیر صمت امروز در حاشیه بیست و ششمین دوره همایش رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران در جمع خبرنگاران، گفت: وضعیت بازار خودرو رو به بهبود است اما عده‌ای در این بازار به دنبال منافع خود و سودهای کلان هستند و لذا از این وضعیت سوء استفاده می کنند. وزیر صنعت، […]

- وزیر صمت برای درمان بازار خودرو نسخه عجیبی پیچید

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، عباس علی آبادی وزیر صمت امروز در حاشیه بیست و ششمین دوره همایش رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران در جمع خبرنگاران، گفت: وضعیت بازار خودرو رو به بهبود است اما عده‌ای در این بازار به دنبال منافع خود و سودهای کلان هستند و لذا از این وضعیت سوء استفاده می کنند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه تولید خودروهای داخلی و مونتاژی را افزایش داده‌ایم، افزود: بدون تردید می‌گویم که وضعیت بازار خودرو خوب خواهد بود، مردم صبر و حوصله کنند روندها رو به بهبود است. 

وی در مورد عرضه خودروهای وارداتی بیان داشت: عرضه آزاد در خودروهای وارداتی داریم و تا پایان امسال تعهداتمان در خصوص عرضه خودروهای وارداتی انجام می شود و به پایان می‌رسد. 

علی آبادی اظهار داشت: عرضه همزمان خودرو برقی و بنزینی در سامانه خواهیم داشت و مردم می‌توانند انتخاب کنند.

وی درباره عرضه خودرو به جانبازان اظهار داشت: در کارگروه ۲ درخواست اخیر آنها در خصوص وکالت و واردات تجهیزات مورد بررسی و موافقت قرار گرفت که امیدوارم توسط دولت نیز به تصویب برسد. 

منبع: اطلاعات انلاین