رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و یکم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبروی آلمریا به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۲-۳ برابر این تیم به پیروزی برسد.  گل اول این تیم در این بازی جنجالی و پر حاشیه را جود بلینگام از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا […]

- ستاره رئال مادرید به قولش به بلینگام وفادار ماند

رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و یکم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبروی آلمریا به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۲-۳ برابر این تیم به پیروزی برسد. 

گل اول این تیم در این بازی جنجالی و پر حاشیه را جود بلینگام از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا رئال را به بازگشت به دیدار و جبران دو گلی که خورده بودند امیدوار کند و در این زمینه موفق هم بود تا شاگردان کارلو آنچلوتی سه امتیاز حساس این بازی را به دست آورده باشند. 

اما اتفاق جالبی که مورد توجه بسیاری از هواداران رئال و کاربران در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت این بود که وینیسیوس جونیور به قولی که در دیدار فینال سوپر جام برابر بارسلونا به این بازیکن داده بود عمل کرد.

این ستاره برزیلی در آن بازی دو گل زده بود که یک پنالتی برای رئال اعلام شد و وقتی بلینگام قصد زدن ضربه را داشت، وینی از او خواست که فرصت هت تریک کردن را به او بدهد و قول داد که پنالتی بعدی برای او باشد. 

به این ترتیب، او هم در بازی برابر بارسلونا موفق به ثبت هت تریک شد و هم در بازی شب گذشته به قولی که به دوست و هم تیمی‌اش داده بود پایبند ماند.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا