تیم پرسپولیس پس از چند روز مذاکره سرانجام با عبدالکریم حسن به توافق نهایی رسید و این مدافع ملی‌پوش قطری امروز وارد تهران شد تا پس از پشت سر گذاشتن تست‌های نهایی فردا قرارداد رسمی با سرخ‌پوشان پایتخت امضا کند. اما ستاره قطری باتوجه به بسته بودن پنجره پرسپولیس به دلیل عدم پرداخت مالیات بوژیدار رادوشوویچ از […]

- مشکل بزرگ پرسپولیس؛ عبدالکریم حسن نمی‌تواند برای سرخ‌ها بازی کند!

تیم پرسپولیس پس از چند روز مذاکره سرانجام با عبدالکریم حسن به توافق نهایی رسید و این مدافع ملی‌پوش قطری امروز وارد تهران شد تا پس از پشت سر گذاشتن تست‌های نهایی فردا قرارداد رسمی با سرخ‌پوشان پایتخت امضا کند. اما ستاره قطری باتوجه به بسته بودن پنجره پرسپولیس به دلیل عدم پرداخت مالیات بوژیدار رادوشوویچ از سوی مدیران این باشگاه تا باز شدن پنچره نقل و انتقالات سرخ‌ها نمی‌تواند برای پرسپولیس به میدان برود.

امیرعلی حسینی مدیر روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس در رابطه با بسته بودن پنجره نقل و انتقالات به مهر گفت: پنجره پرسپولیس برای ثبت قرارداد بازیکنان فعلاً بسته است اما برای عقد قرارداد با بازیکنان جدید مشکلی نداریم و می‌توانیم با بازیکنان مد نظر قرارداد امضا کنیم.

طبق گفته حسینی با بازیکنان جدید امکان عقد قرارداد وجود دارد اما برای ثبت آنها در سازمان لیگ باید پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس باز شود تا نفرات جدید بتوانند برای این تیم به میدان بروند.

بیشتر بخوانید: خداحافظی ابدی با سرطلایی پرسپولیس روی دوش ستارگان استقلال/ داروهایم را با کمک همسر ناصر حجازی تهیه می‌کردم!

منبع: خبـر ورزشی