به گزارش خبرنگار مهر، همچنان اوضاع بین الاتحاد و کریم بنزما متشنج است و تمریناتش را جدا از تیم انجام می‌دهد. به گفته «فابریزیو رومانو» خبرنگار ایتالیایی، مسئولان لیگ عربستان می‌خواهند در صورت جدایی بنزما از الاتحاد او به یک تیم عربستانی دیگر منتقل شود تا در لیگ حرفه‌ای این کشور بماند. البته بازگشت به […]

به گزارش خبرنگار مهر، همچنان اوضاع بین الاتحاد و کریم بنزما متشنج است و تمریناتش را جدا از تیم انجام می‌دهد. به گفته «فابریزیو رومانو» خبرنگار ایتالیایی، مسئولان لیگ عربستان می‌خواهند در صورت جدایی بنزما از الاتحاد او به یک تیم عربستانی دیگر منتقل شود تا در لیگ حرفه‌ای این کشور بماند.

البته بازگشت به اروپا برای بنزما امکان‌پذیر است البته در این صورت با کاهش شدید دستمزد روبه‌رو خواهد شد.

اما این ستاره سابق رئال مادرید در بین تیم‌های اروپایی یک مشتری جدی از فوتبال فرانسه دارد. کریم بنزما فوتبال حرفه‌ای خود را از «لیون» فرانسه آغاز کرد و به نظر می‌رسد این تیم تمایل دارد باز هم بنزما را به لیگ فرانسه برگرداند. بنزما علاوه بر حضور در تیم جوانان لیون، در سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۹ در این تیم حضور داشت و سپس به رئال مادرید پیوست.

به گفته پایگاه خبری «RMC Sport»، «جان تکستور» سرمایه دار آمریکایی که اخیراً مالکیت لیون را به دست گرفته است در تلاش است با جذب مجدد «بنزما» تیم بحران زده لیون را نجات دهد. این تیم در حال حاضر با کسب ۱۸ امتیاز در رده شانزدهم لیگ فوتبال فرانسه حضور دارد و در شرایط بسیار بحرانی به سر می‌برد.

البته این رسانه تاکید کرده است که بند آزادسازی قرارداد این بازیکن در الاتحاد مبلغ بسیار سنگینی است و همین مساله خروج بنزما از فوتبال عربستان را با پیچیدگی‌های زیادی مواجه می‌کند اما مالکان لیون در تلاش هستند از آب گل‌آلودی که بنزما و الاتحاد در آن حضور دارند نهایت استفاده را ببرند.

منبع: مـهر