این پیش بینی بورس فردا سه‌شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ را از دست ندهید
این پیش بینی بورس فردا سه‌شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ را از دست ندهید

 صفحه اقتصاد نوشت: شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه ۲ بهمن) با ۶ هزار و ۶۶۴ واحد کاهش، به ۲ میلیون و ۱۴۶ هزار و ۵۴۸ واحد رسید. شاخص هم وزن با ۴ هزار و ۵۳۰ واحد کاهش به ۷۳۹ هزار و ۷۷۲ واحد رسید. نماد «بوعلی» بیشترین تاثیر مثبت را بر […]

- این پیش بینی بورس فردا سه‌شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ را از دست ندهید

 صفحه اقتصاد نوشت: شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه ۲ بهمن) با ۶ هزار و ۶۶۴ واحد کاهش، به ۲ میلیون و ۱۴۶ هزار و ۵۴۸ واحد رسید.

شاخص هم وزن با ۴ هزار و ۵۳۰ واحد کاهش به ۷۳۹ هزار و ۷۷۲ واحد رسید. نماد «بوعلی» بیشترین تاثیر مثبت را بر بازار داشت. در مقابل اما نمادهای «تاپیکو، رمپنا و خودرو» بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص داشتند.

شاخص فرابورس هم در پایان معاملات امروز با ۱۴۷ واحد کاهش به ۲۵ هزار و ۵۲۳ واحد رسید. نمادهای «آریا، انتخاب و شاوان» بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

پیش بینی بورس سه شنبه

با توجه به اینکه شاخص کل بورس روز شنبه، یکشنبه و دوشنبه منفی شد، بنابر این احتمال سقوط بورس روز سه شنبه وجود دارد، البته باید منتظر بمانیم و دید که بورس کدام روند را در پیش می گیرد. همانطور که می دانیم بورس بیشتر اوقات رفتار دوگانه ای دارد و احتمال اینکه در این هفته شاخص کل بورس نیز تغییر مسیر دهد، دور از انتظار نیست و اخبار متفاوت می تواند بر این شاخص تاثیر بگذارد.

منبع: اطلاعات انلاین