به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس از ملایر، محمودرضا ملکی در گفتگویی با اعلام این خبر افزود: این حادثه ساعت ۱۴:۱۰ دقیقه بعدازظهر امروز رخ داد که طی تماس تلفنی با سازمان آتش‌نشانی در حوالی ساعت ۱۴:۴۰، بلافاصله ۲ تیم عملیاتی به محل اعزام شدند. وی افزود: یک نفر از افراد حاضر در محل در […]

- ریزش آوار سرپناه روستایی، جان سه نفر را در ملایر گرفت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس از ملایر، محمودرضا ملکی در گفتگویی با اعلام این خبر افزود: این حادثه ساعت ۱۴:۱۰ دقیقه بعدازظهر امروز رخ داد که طی تماس تلفنی با سازمان آتش‌نشانی در حوالی ساعت ۱۴:۴۰، بلافاصله ۲ تیم عملیاتی به محل اعزام شدند.

وی افزود: یک نفر از افراد حاضر در محل در دقایق اولیه جان خود را از زیر آوار نجات می‌دهد و سه نفر دیگر که ۲ نفر آنها مرد و یک نفر زن بود، بر اثر خفگی در زیر خاک، جان باختند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ملایر ادامه داد: عملیات آواربرداری تا ساعت ۱۶:۲۰ عصر ادامه داشت که تیم‌های اعزامی از آتش‌نشانی با کمک اورژانس و تعدادی از نیروهای امور شهری شهرداری ملایر، جنازه سه نفر از زیر آوار بیرون کشیده شد.

ملکی در توضیح چگونگی رخ دادن این حادثه گفت: این افراد در حاشیه رودخانه خرم‌آباد ملایر در لایه‌های سست این رودخانه اقدام به حفاری و ایجاد سرپناهی برای خود کرده بودند!؟ و تونل دستکندی را درست کرده بودند.

وی بیان کرد: به علت سست بودن خاک و قرار گرفتن در حاشیه رودخانه، این سرپناه ریزش کرد و متاسفانه سه نفر جان خود را از دست دادند.

ملکی گفت: به دلیل اینکه حجم آوار زیاد بود، با وجود اعزام یک دستگاه لودر به محل، از نیروهای امور شهری شهر شهرداری ملایر نیز برای آواربرداری کمک گرفتیم.

لازم به ذکر است، روستای حرم‌آباد از توابع بخش مرکزی و یکی از نزدیکترین روستاها به شهر ملایر در محور بروجرد است.

منبع: خبـرآنلاین