محمدحسین میثاقی، شب گذشته در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد سرمربی جدید پرسپولیس و جانشین یحیی گل‌محمدی امروز معرفی خواهد شد و از بین گزینه‌های مختلف، احتمالا یک مربی از آمریکای جنوبی هدایت سرخپوشان پایتخت را عهده‌دار خواهد شد. وی همچنین از قطعی شدن پیوستن عبدالکریم حسن و عیسی آل‌کثیر به پرسپولیس خبر داد. اسماعیل […]

- نام جانشین گل‌محمدی در برنامه میثاقی لو رفت؟/ سرمربی سابق عربستان و الهلال از برزیل می‌آید

محمدحسین میثاقی، شب گذشته در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد سرمربی جدید پرسپولیس و جانشین یحیی گل‌محمدی امروز معرفی خواهد شد و از بین گزینه‌های مختلف، احتمالا یک مربی از آمریکای جنوبی هدایت سرخپوشان پایتخت را عهده‌دار خواهد شد.

وی همچنین از قطعی شدن پیوستن عبدالکریم حسن و عیسی آل‌کثیر به پرسپولیس خبر داد.

اسماعیل حلالی، بازیکن پیشین پرسپولیس که مهمان فوتبال برتر بود در تکمیل صحبت‌های مجری برنامه، افزود: توافق با سرمربی تیم ملی نیجریه (ژوزه پسیرو) در حال رخ دادن بود اما ظاهرا ایشان خواستار ادامه مذاکرات پس از پایان جام ملت‌های آفریقا شد که مورد قبول مدیریت پرسپولیس قرار نگرفت. فکر می‌کنم از آقای پاکتا که عملکرد مطلوبی داشته دعوت به همکاری صورت گرفته است.

فرد مورد اشاره اسماعیل حلالی، مارکوس سزار دیاز دی‌کاسترو ملقب به مارکوس پاکتا، سرمربی ۶۵ ساله اهل برزیل است که سابقه فعالیت در تیم‌های پایه برزیل، تیم‌های ملی عربستان و لیبی، الهلال، الغرافه، الشباب، الریان، المحرق و… را دارد.

منبع: خبـر ورزشی