شانس کسب سهمیه المپیک برای ۶ دوومیدانی کار
شانس کسب سهمیه المپیک برای ۶ دوومیدانی کار

به گزارش زیرنویس، مهدی مبینی در مورد اینکه دوومیدانی چند شانس کسب سهمیه المپیک دارد، گفت: ۶ نفر شانس کسب سهمیه المپیک داریم که دو نفر از خانم ها یعنی حمیده اسماعیل نژاد و فرزانه فصیحی هستند و ۴ نفر دیگر از مردان یعنی تفتیان، پیرجهان، صابری و حسین رسولی هستند. مسابقات قزاقستان، مجارستان و […]

به گزارش زیرنویس، مهدی مبینی در مورد اینکه دوومیدانی چند شانس کسب سهمیه المپیک دارد، گفت: ۶ نفر شانس کسب سهمیه المپیک داریم که دو نفر از خانم ها یعنی حمیده اسماعیل نژاد و فرزانه فصیحی هستند و ۴ نفر دیگر از مردان یعنی تفتیان، پیرجهان، صابری و حسین رسولی هستند. مسابقات قزاقستان، مجارستان و اردوهایی را برای این ورزشکاران در نظر گرفتیم. حضور در المپیک هم دو مسیر دارد، یکی کسب سهمیه و دیگری از طریق رنکینگ است.

وی با اشاره به میزبانی مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا در تهران گفت: این رویداد بسیار مهم است و امتیازاتش همانند فضای باز است. ۲۸ کشور آسیایی اعلام آمادگی کردند و که برخی از آنها قدر هستند. حتی قهرمان المپیک یعنی بارشیم قطری هم به تهران خواهد آمد. از کشور ما هم تفتیان، فرزانه فصیحی و مهدی صابری در پرتاب وزنه شانس کسب سهمیه دارند.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی ادامه داد: این رقابت ها از دو جهت یعنی کسب سهمیه المپیک و کسب سهمیه مسابقات داخل سالن جهانی برای ورزشکاران حائز اهمیت است. مسابقات جهانی هم ۱۳ روز بعد از قهرمانی آسیا در اسکاتلند برگزار خواهد شد.

پایان پیام/





منبع: فارس