مرادی: سرمربی تیم ملی والیبال را ۲ هفته دیگر معرفی می‌کنیم
مرادی: سرمربی تیم ملی والیبال را ۲ هفته دیگر معرفی می‌کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، وحید مرادی درخصوص نتایج سفر و نشست با داورزنی، اظهار داشت: برای شرکت در مراسم مربوط VNL، سفری به لوزان داشتم. کارها انجام شد. روسای فدراسیون‌های کشورهای شرکت کننده در VNL، بانوان و آقایان آنجا حضور داشتند. درمورد برنامه VNL سال آینده به تفصیل صحبت، رای گیری و تصویب شد. وی […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، وحید مرادی درخصوص نتایج سفر و نشست با داورزنی، اظهار داشت: برای شرکت در مراسم مربوط VNL، سفری به لوزان داشتم. کارها انجام شد. روسای فدراسیون‌های کشورهای شرکت کننده در VNL، بانوان و آقایان آنجا حضور داشتند. درمورد برنامه VNL سال آینده به تفصیل صحبت، رای گیری و تصویب شد.

وی افزود: بعد از آن جلسه‌ای با مسئولین فدراسیون جهانی والیبال داشتم. خوشبختانه نتایج بسیار خوبی از این جلسات داشتیم. امیدوارم نتایج این جلسه تاثیر مثبتی را در والیبال ما داشته باشد. به طور کلی جلسه موفقی بود.

سرپرست فدراسیون والیبال درخصوص اینکه آیا این جلسه پیرامون شرایط انتخاباتی و سرپرستی فدراسیون بوده یا مسائل دیگری را دربر داشته، گفت: آن‌ها خیلی در این مسائل ورود نمی‌کنند. حتی درمورد ABC و مسائلی که پیش رو هست هم FIVB اصلا قصد ورود ندارد. تاکیدشان این است که تنها از رئیس آینده ABC حمایت می‌کنیم که منتخب کنگره در مرداد سال آینده باشد.

مرادی گفت: فدراسیون والیبال ایران یکی از فدراسیون‌های بزرگ FIVB است. تنها تیم ایرانی است که در رشته‌های گروهی در سطح جهان مطرح است. نگاه ویژه‌ای هم دارند. مجموعا نگاهشان به همه فدراسیون‌های حاضر در قهرمانی جهان، مثبت و حمایتی است.

وی درمورد اینکه اگر مهلت ۶ ماهه ثبت نام انتخابات فدراسیون والیبال به پایان برسد، نامزدها باید دوباره اعلام ثبت نام کنند، اظهار داشت: تغییراتی در آیین نامه انتخابات صورت گرفته، اشاره‌ای به این نشده که بعد از فرجه ۶ ماه یا به تعبیری ۴ ماه، آیا می‌شود دوباره ثبت نام کرد یا خیر، براساس ظاهر آیین نامه ثبت نام مجدد نیازی نیست اما تعبیر دیگری که دوستان در وزارت ورزش دارند این است که بازگذاشته شده تا اگر وزارت ورزش نظری داشت به اینکه ثبت نام‌ مجددا صورت بگیرد، محدودیت قانونی وجود نداشته باشد.

سرپرست فدراسیون والیبال گفت: استدلالشان هم این است که همه افرادی که الان ثبت نام کرده‌اند می‌توانند دوباره ثبت نام کنند و افراد جدید هم به لیست اضافه شوند. منتظر تصمیمات وزارت ورزش هستیم تا کارمان را جلو ببریم.

مرادی درخصوص تعیین تکلیف سرمربی تیم ملی والیبال عنوان کرد: نمی‌دانم دوستانی که اعتقاد دارند زمان کم است، بر چه اساسی این صحبت را مطرح می‌کنند؟ تعدادی از بازیکنان ما در لیگ‌های سایر کشورها مشغول فعالیت هستند. ایران نیستند. تعدادی از بازیکنان داخلی هم در لیگ برتر مشغول هستند. لیگ برتر ما تا پایان فروردین طول می‌کشد. لیگ‌های سایر کشورها هم معمولا تا پایان ماه آپریل است. تنها فرصت ما، فرصتی یک ماهه از اوایل اردیبهشت است تا بتوانیم اردویی مشترک با حضور همه بازیکنان در تهران داشته باشیم. 

وی تصریح کرد: علاقه مندان والیبال با همین حساسیت فدراسیون والیبال به موضوع عنایت داشته باشند. تعجیل در انتخاب مربی هیچ کمکی به ما نمی‌کند. تنها شانس ما VNL سال آینده است. شانس بسیار کمی برای المپیک داریم چون امتیاز ما از همه تیم‌ها پایین تر است. از ۱۲ بازی پیش رو باید ۹ بازی را ببریم. رقبای ما هم که نگاه به سهمیه دارند، باید در این ۹ بازی به حریفانشان ببازند. کار سخت و پیچیده‌ای است اما نشدنی نیست. بهترین راه این است که با درایت و صبر یکی از بهترین مربیان دنیا را به خدمت بگیریم تا همین شانس کم را از دست ندهیم. تلاش خودمان را می‌کنیم. امیدوارم خدا هم کمک کند بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

مرادی درمورد اینکه آیا مربی تیم ملی والیبال خارجی خواهد بود، گفت: معلوم نیست. مربیان داخلی ما هم بین المللی هستند. فعلا مشخص نیست. ان‌شاالله تصمیم نهایی را کمیته فنی فدراسیون در ۲ هفته آینده بعد از اینکه تمامی اطلاعات را به دست آوردیم، اعلام می‌کند.

پایان پیام/





منبع: فارس