به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدرضا محمودیان صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی افزایش وقوع سرقت در سطح شهرستان خصوصاً سرقت اماکن خصوصی و نارضایتی شهروندان از این موضوع، دستگیری سارقان در دستور کار عوامل اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت. فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان اظهار کرد: پس از […]

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدرضا محمودیان صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی افزایش وقوع سرقت در سطح شهرستان خصوصاً سرقت اماکن خصوصی و نارضایتی شهروندان از این موضوع، دستگیری سارقان در دستور کار عوامل اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان اظهار کرد: پس از هماهنگی قضائی و انجام کارهای اطلاعاتی و با بکارگیری شیوه و شگردهای پلیسی، پنج متهم حرفه‌ای و سابقه‌دار در سطح شهرستان شناسایی و طی عملیات‌های پلیسی جداگانه دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت داده شدند.

وی اضافه کرد: متهمان در بازجویی‌های فنی انجام شده و در مواجهه با شواهد و قرائن ارائه شده از سوی مأموران لب به اعتراف گشودند و به ارتکاب ۲۴ فقره سرقت شامل ۱۷ فقره سرقت اماکن خصوصی، سه فقره اماکن دولتی، ۲ فقره سرقت به عنف موتورسیکلت پا کشتی و ۲ فقره احشام، معترف شدند که صحنه‌های سرقت بازسازی، پرونده به مرجع قضائی ارسال و از آن طریق روانه زندان شدند.

سرهنگ محمودیان با اشاره به اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و پلیس در نقش حافظ این امنیت وظیفه دارد آن را به بهترین نحو ممکن حفظ کند، تاکید کرد: کارکنان فراجا با تمام توان و قدرت و تا پای جان با کسانی که بخواهند این امنیت را خدشه دار کنند قاطعانه برخورد خواهند کرد و اجازه نخواهند داد عده‌ای انگشت شمار امنیت و آرامش عمومی را به مخاطره بیندازند.

منبع: مـهر