به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس ، آرش میراسماعیلی در حاشیه ضیافت سده المپیک در مورد میزبانی قهرمانی آسیا و آخرین وضعیت جودوی ایران، اظهار کرد: کادر فنی بزرگسالان برای مسابقات آسیایی و جهانی انتخاب شده‌اند و از شنبه اردو‌ها شروع می‌شود. وی افزود: جودوی ایران ۴ سال دور مانده و امتیازات رنکینگ را از […]

- هزینه مربی ما با فدراسیون جهانی است

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس ، آرش میراسماعیلی در حاشیه ضیافت سده المپیک در مورد میزبانی قهرمانی آسیا و آخرین وضعیت جودوی ایران، اظهار کرد: کادر فنی بزرگسالان برای مسابقات آسیایی و جهانی انتخاب شده‌اند و از شنبه اردو‌ها شروع می‌شود.

وی افزود: جودوی ایران ۴ سال دور مانده و امتیازات رنکینگ را از دست داده است، اما طبق وعده رئیس فدراسیون جهانی احتمال کسب یک وایلدکارت برای جودوی ایران وجود دارد و قرار است نامه‌نگاری با کمیته بین المللی المپیک در اردیبهشت ماه سال آینده صورت گیرد.

رئیس فدراسیون جودو با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را می‌کنیم تا از مسابقات گرند اسلم، گرندپریکس، آسیایی و جهانی جا نمانیم و امتیازات را جمع کنیم، گفت: باعث افتخار است که جودوی ایران بتواند در المپیک حضور یابد و این مسئله قدرت کشور را علی‌رغم دوری چهار ساله می‌رساند.

میراسماعیلی ادامه داد: اواخر خرداد در کیش مسابقات قهرمانی آسیا را خواهیم داشت و این میزبانی استحکام و قدرت جودوی ایران را نشان می‌دهد و آشتی خوبی برای جودوی ایران با دنیا خواهد بود و در رده جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود. گفتنی است در مسابقات قهرمانی جهان دو طلا و یک برنز کسب کردیم و در بخش تیمی دوم جهان شدیم.

وی افزود: فدراسیون جهانی مربی خارجی را به ما معرفی کرده است و هزینه آن با فدراسیون جهانی است.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا