حکم کمیته انضباطی برای ۶ عضو سپاهان
حکم کمیته انضباطی برای ۶ عضو سپاهان

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احکام خود را درباره اتفاقات بازی شمس آذر و سپاهان در هفته پانزدهم لیگ برتر صادر کرد.

 

- حکم کمیته انضباطی برای ۶ عضو سپاهان

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، دیدار دو تیم شمس آذر قزوین و سپاهان اصفهان در هفته پانزدهم لیگ برتر روز ۱۱ دی ماه برگزار شد و از سوی حسین شاهین مدیر رسانه تیم شمس آذر قزوین تخلفاتی مبنی بر رفتار غیرورزشی رخ داد. وی به همین خاطر به پرداخت ۲۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قابل تجدیدنظر است.
باشگاه شمس آذر قزوین به دلیل تخلفات تماشاگرانش مبنی بر فحاشی، شکستن صندلی و درگیری با تماشاگران حریف باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند و همچنین به یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگر تا پایان فصل محکوم شد که این محرومیت تعلیق می‌شود. رأی یادشده قابل تجدیدنظر است.

باشگاه سپاهان اصفهان به دلیل نقض اصول و رفتار مقررات بازی (تأخیر در شروع) و تخلف تماشاگرانش باید ۷۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قابل تجدیدنظر است.

محمد کریمی بازیکن تیم سپاهان به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه باید ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند و به یک جلسه محرومیت که به مدت شش ماه تعلیق می‌شود، محکوم شد. این رأی از حیث جریمه نقدی قابل تجدیدنظر است.

امید نورافکن بازیکن تیم سپاهان به دلیل رفتار غیرورزشی باید ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی از حیث جریمه نقدی قابل تجدیدنظر است.

خوزه مانوئل فریرا دمورایس سرمربی تیم سپاهان به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه باید ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قابل تجدیدنظر است.

پائولو ژورژ داسیلوا یوسانتوس مربی تیم سپاهان باید ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند و علاوه بر این یک جلسه محرومیت از حضور در مسابقات لیگ برتر برای او در نظر گرفته شده است. این رأی از حیث جریمه نقدی قابل تجدیدنظر است.

ژائو پدرو گریلو داکون‌ها مربی تیم سپاهان به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی و سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم است. این رأی قابل تجدیدنظر است.

رضا فتاحی سرپرست تیم سپاهان اصفهان به دلیل رفتار غیرورزشی باید ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. وی به یک جلسه محرومیت از مسابقه تا پایان فصل تعلیق می‌شود. این رأی از حیث جریمه نقدی قابل تجدیدنظر است.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا