مدال آوران المپیک میلیاردر می‌شوند
مدال آوران المپیک میلیاردر می‌شوند

ایسنا نوشت: سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک در پایان مراسم سده المپیک ایران، درباره شرایط ورزش ایران برای حضور در المپیک پاریس گفت: المپیک پاریس یک جایگاه بزرگی هست و جمهوری اسلامی نیز مثل سایر کشورها تلاش برای کسب سهمیه‌های بیشتر دارد. ما رسما ۱۱ سهمیه در کشتی، تیراندازی، تکواندو و شمشیربازی کسب کردیم و […]

- مدال آوران المپیک میلیاردر می‌شوند

ایسنا نوشت: سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک در پایان مراسم سده المپیک ایران، درباره شرایط ورزش ایران برای حضور در المپیک پاریس گفت: المپیک پاریس یک جایگاه بزرگی هست و جمهوری اسلامی نیز مثل سایر کشورها تلاش برای کسب سهمیه‌های بیشتر دارد. ما رسما ۱۱ سهمیه در کشتی، تیراندازی، تکواندو و شمشیربازی کسب کردیم و ۳ سهمیه هم غیر رسمی کسب شده است. ۲ رشته تیمی ما هنوز کسب سهمیه نکرده‌اند. بسکتبال که امکان‌پذیر نیست اما در والیبال شانس کمی داریم. پیش‌بینی ما ۳۰ تا ۳۴ سهمیه در ۱۵ رشته ورزشی است. درست است از نظر کمی تعداد بالایی نخواهیم داشت اما این امید را داریم که کاروان کیفی در المپیک داشته باشیم و مدال های خوبی بدست بیاید.

دبیرکل کمیته المپیک درباره مبلغ پاداش پای سکو گفت: این مبلغ قطعا میلیاردی است. قرار است در جلسه هفته آینده هیات اجرایی تصمیم قطعی گرفته شود و بعد از آن اعلام خواهد شد.

منبع: اطلاعات انلاین