به گزارش زیرنویس، در این همایش حسن موسوی چلک رییس انجمن مددکاران اجتماعی ایران گفت: مددکاران اجتماعی مهارت های میانجی گری را دارند و به واسطه همین مهارت ها یکی از گزینه هایی هستند که می توانند آسیب ها را شناسایی و در درمان آن ها موثر باشند.  وی افزود: جامعه دانشگاهی و علمی درباره این موضوع […]

به گزارش زیرنویس، در این همایش حسن موسوی چلک رییس انجمن مددکاران اجتماعی ایران گفت: مددکاران اجتماعی مهارت های میانجی گری را دارند و به واسطه همین مهارت ها یکی از گزینه هایی هستند که می توانند آسیب ها را شناسایی و در درمان آن ها موثر باشند.

 وی افزود: جامعه دانشگاهی و علمی درباره این موضوع نشست های مختلفی دارند که مددکاران میانجی گر هستند، ما وظیفه دایم مشکلات جامعه را رصد و در جهت حل آنها برآییم.

در ادامه حسین خدرویسی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد در این همایش گفت: ۲میلیون و ۲۰۰ هزار خانوار با جمعیتی حدود ۵میبیون نفر تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند، بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از آنها سالمند بوده و ۸۰۰ هزار نفر ازاین مددجویان دانش آموز هستند.

وی افزود: ما در کمیته امداد بیش از ۱۰۰ هزار بیمار صعب العلاج داریم و از خدمات ما بهره مند می شوند.

خدرویسی گفت: با همکاری مددکاران اجتماعی در مراکز نیکوکاری و خیریه ها، در حال خدمات رسانی به جامعه هدف خود هستیم.

وی ادامه ادامه داد: با تلاش و همیاری همین مددکاران، امروز نام مددکاران در شهرها و روستاهای کشور در بالاترین از سطح مقبولیت قرار دارد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد تأکید کرد: مددکاران نقش مهمی در حل مشکلات و اختلافات بین خانواده ها، زنان و مردان و فرزندان آنها ایفا می کنند و باید قدردان زحمات آنها بود.

وی در این همایش از رئیس انجمن مددکاری ایران به پاس تلاش ها برای کاهش سطح اختلافات در میان خانواده ها و همراهی با کمیته امداد قدردانی کرد.

 

منبع خبر: رکنـا