مرد سال فوتبال آسیا در سال ۲۰۱۸ ابراز امیدواری کرد که همراه با پرسپولیس طعم قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را بچشد.

- آرزوی عبدالکریم حسن پس از پیوستن به پرسپولیس: می‌خواهم قهرمان آسیا شویم

عبدالکریم حسن پس از امضای قرارداد ۱.۵ ساله خود با باشگاه پرسپولیس گفت: از اینکه عضوی از یک تیم بزرگ آسیا هستم، خوشحالم. امیدوارم اتفاقات خوبی در این تیم رقم بزنیم. بارها با پرسپولیس بازی کرده‌ام و کارمان همیشه سخت بود. پرسپولیس همیشه به قهرمانی آسیا نزدیک بوده و امیدوارم به این هدف برسیم.

وی در مورد دیدار مقابل پرسپولیس در سال‌های گذشته لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: تجربه خوبی در ورزشگاه آزادی مقابل هواداران بزرگ پرسپولیس داشتم. این تیم بیشترین هواداران خاورمیانه را در اختیار دارد. آنها تاکنون مقابل من بودند، اما حالا حامی من هستند. هواداران زیادی از پرسپولیس تاکنون مرا در اینستاگرام دنبال کرده‌اند و به دلیل استقبال زیاد آنها نمی‌توانم صفحه خودم را به‌روز کنم.

مدافع قطری پرسپولیس درباره خاطره ویژه خود از دیدار مقابل پرسپولیس و نیز شناخت خود نسبت به بزرگان پرسپولیس گفت: در لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس شکست خوردیم و خاطرات بدی از این تیم دارم. مرتضی پورعلی‌گنجی که با او (در السد قطر) هم‌تیمی بودم، برای من بازیکنی ویژه است و در قطر مقابل محمد حسین کنعانی‌زادگان بازی کرده‌ام. علی دایی هم اسطوره فوتبال آسیاست.

حسن در پاسخ به این پرسش که به کدام غذای ایرانی علاقه دارد، خاطرنشان کرد: کباب زعفرانی را خیلی دوست دارم. وقتی به ایران می‌آمدیم، به‌خاطر غذای ایرانی همیشه خوشحال بودیم.

منبع: خبـر ورزشی