حاشیه بازی ایران و امارات| شادی جالب طارمی پس از اولین گل تا مصدومیت نگران کننده یک بازیکن تیم ملی
حاشیه بازی ایران و امارات| شادی جالب طارمی پس از اولین گل تا مصدومیت نگران کننده یک بازیکن تیم ملی

مهدی طارمی پس از گلزنی برای ایران به سمت انصاری فرد و جهانبخش آمد و به سبک سنگ کاغذ قیچی با این ۲ بازیکن شادی گل انجام داد.

به گزارش خبرنگار اعزامی زیرنویس از قطر، تیم‌های ملی فوتبال ایران و امارات از ساعت ۱۸:۳۰ امروز آخرین بازی خود در مرحله گروهی جام ملت‌ های آسیا را در ورزشگاه اجوکیشن سیتی برگزار کردند.

* پائولو بنتو که روز گذشته در نشست خبری پیش از بازی شرکت کرده بود از روی سکوها نظاره گر بازی شد و به جای او دستیارش یعنی سرخیو کاستا که پیش از آنتونیو مانیکونه جزء گزینه‌های حضور در کادرفنی قلعه‌نویی بود از کنار زمین به هدایت اماراتی‌ها مشغول شد‌. سرمربی پرتغالی این تیم به دلیل اخراج پس از بازی با فلسطین در این مسابقه حق حضور روی نیمکت تیمش را ندارد.

* هواداران ایرانی از همان ابتدای بازی به سبک‌های مختلف مثل ایسلندی شاگردان قلعه‌نویی را مورد حمایت قرار دادند.

* در دقیقه ۲۱  در شرایطی که توپ به دست مدافع امارات برخورد کرد، داور به دلیل آفساید سامان قدوس برای ایران پنالتی نگرفت.

* از همان شروع مسابقه به تعداد هواداران حاضر در ورزشگاه اضافه شد به شکلی که در نیمه اول بیش از ۲۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند.

* مهدی طارمی در دقیقه ۲۶ روی پاس سردار آزمون گل اول خود در این مسابقات را وارد دروازه امارات کرد تا ایرانی‌های حاضر در ورزشگاه به شادی مشغول شوند. او پس از شادی با بازیکنان داخل زمین به سمت انصاری فرد و جهانبخش آمد و به سبک سنگ کاغذ قیچی با این ۲ بازیکن شادی گل انجام داد.

*طارمی با این گل تعداد گل‌های ملی خود را به ۴۳ گل در ۷۹ بازی رساند.

* در دقیقه ۳۱ قلعه‌نویی به سمت هواداران ایرانی پشت نیمکت تیم ملی چرخید و به تشویق شدن خود توسط آنها واکنش نشان داد.

* در دقیقه ۳۳ ایران با ضربه سر علی‌ قلی‌زاده روی ارسال احساس حاج صفی به گل دوم رسید که این گل پس از بررسی صحنه از طریق VAR آفساید اعلام شد. پس از این اتفاق ۲ بازیکن امارات ناصر عبدالعزیز و حارب سهیل که قلی‌زاده از سمت آنها موفق به گلزنی شده بود برای لحظاتی با هم جر و بحث کردند که خالد عیسی، کاپیتان این تیم با خروج از دروازه آنها را به آرامش دعوت کرد.

* بازی هجومی تیم ملی سبب شد برخی هواداران کشورمان کری‌خوانی شب گذشته اماراتی‌ها مبنی بر درآوردن اشک ایرانی ها را به تمسخر بگیرند.

* محمد محبی در دقیقه ۴۲ نیمکت ایران را به سمت رختکن ترک کرد تا برای گرم کردن خود بین ۲ نیمه آماده شود. در شرایطی که روزبه چشمی، رامین رضاییان و علیرضا جهانبخش از دقیقه ۳۵ در کنار نیمکت ایران مشغول گرم کردن بودند.

* مصدومیت صادق محرمی در دقیقه ۴۵ سبب شد او با برانکارد از زمین بیرون برود و رضاییان جایگزینش شود. در این لحظات علیرضا جهانبخش با نگرانی بر سر خود کوبید تا نشان دهنده شرایط  بد دفاع راست تیم ملی باشد.

* در زمان مصدومیت محرمی در کنار زمین آندرانیک تیموریان و قلعه‌نویی به ترتیب به صورت اختصاصی با آزمون و عزت‌اللهی صحبت کردند.

* مرتضی پورعلی گنجی که خودش با مصدومیت شدید جام ملت‌ها را از دست داده پس از خروج محرمی از زمین با نگرانی به سمت رختکن ایران رفت.

*رضاییان که در آخرین دقایق نیمه اول به زمین آمد، بین ۲ نیمه همراه با چشمی، ابراهیمی، جهانبخش در زمین باقی ماند تا خودش را بیشتر آماده کند.

نیمه اول این بازی با نتیجه یک بر صفر تمام شد.

پایان پیام

منبع: فارس