تیم ملی فوتبال کشورمان با پیروزی مقابل امارات سومین مسابقه مرحله گروهی خود را هم با کامیابی پشت سر گذاشت. ملی پوشان کشورمان تاکنون  ۶ مرتبه در ادوار مختلف رقابت‌های جام ملت‌های آسیا مقابل امارات به میدان رفته‌اند که همگی در مرحله گروهی بوده  و حاصل این دیدارها ۵ پیروزی برای ایران و یک مساوی […]

- مربیان پرسپولیسی؛ رکورددار پیروزی تیم ملی/ قلعه‌نویی، اولین استقلالی پیروز مقابل امارات

تیم ملی فوتبال کشورمان با پیروزی مقابل امارات سومین مسابقه مرحله گروهی خود را هم با کامیابی پشت سر گذاشت. ملی پوشان کشورمان تاکنون  ۶ مرتبه در ادوار مختلف رقابت‌های جام ملت‌های آسیا مقابل امارات به میدان رفته‌اند که همگی در مرحله گروهی بوده  و حاصل این دیدارها ۵ پیروزی برای ایران و یک مساوی بوده است.

نکته جالب توجه اینکه اگر پیروزی همراه با کارلوس کیروش در جام ملت‌های ۲۰۱۵ را کنار بگذاریم، سرمربیان پرسپولیسی تیم ملی با ۳ برتری مقابل امارات در جام ملت‌های آسیا رکورددار محسوب می‌شوند. ناصر ابراهیمی، شادروان پرویز دهداری و افشین قطبی سرمربیان پرسپولیسی هستند که تیم ملی تحت هدایت آنها در جام ملت‌های آسیا موفق به شکست دادن امارات شده است. البته امیر قلعه نویی هم سه شنبه شب این کار را کرد تا اولین سرمربی استقلالی تیم ملی لقب بگیرد که در جام ملت‌های آسیا موفق به شکست دادن امارات شده است. قلعه نویی سابقه پیروزی مقابل این تیم در دیدارهای دوستانه را  نیز دارد اتفاقی که سال ۱۳۸۵ رقم خورد.

بیشتر بخوانید: درگیری اماراتی‌ها با ستاره ایران و دخالت طارمی/ تعویضی قلعه‌نویی ورزشگاه را به هم ریخت!

منبع: خبـر ورزشی