به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به قطر، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۳۰ امروز سه شنبه مقابل امارات سومین بازی خود در گروه C جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا را برگزار می‌کند. * استقبال از این دیدار خیلی بیشتر از بازی‌های قبلی شاگردان امیر قلعه نویی مقابل فلسطین و هنگ کنگ بود تماشاگران ایرانی تقریباً […]

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به قطر، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۳۰ امروز سه شنبه مقابل امارات سومین بازی خود در گروه C جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا را برگزار می‌کند.

* استقبال از این دیدار خیلی بیشتر از بازی‌های قبلی شاگردان امیر قلعه نویی مقابل فلسطین و هنگ کنگ بود تماشاگران ایرانی تقریباً بیشتر از نیمی از ظرفیت ورزشگاه را در اختیار داشتند.

* طرفداران دو تیم هنگام مصاحبه با دوربین‌هایی که در مسیر ورودی آنها به ورزشگاه حضور داشتند با همدیگر کری می‌خواندند و تیم‌های محبوب خود را تشویق می‌کردند.

* ورود اتوبوس تیم ملی ایران با همراهی تعدادی از تماشاگران همراه شد تا شاگردان امیر قلعه نویی مورد تشویق قرار بگیرند.

* مسئولان برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا قبل از شروع بازی موسیقی‌های ایرانی را پخش کردند که حدود ۵ قطعه از آنها برای خوانندگان ایرانی بود. همین امر شور و اشتیاق خاصی را روی سکوهای ایجاد کرد.

* حسین فرکی و حسن روشن بازیکنان پیشین تیمملی ایران قبل از ورود به جایگاه ویژه با طرفداران ایرانی صحبت‌های مفصلی داشتند و انتقاد از امیر قلعه نویی در حال حاضر را غیر منطقی دانستند.

* پرچم‌های ایران و امارات به طور رایگان در اختیار هواداران قرار می‌گرفت.

* دستیاران امیر قلعه نویی قبل از آغاز مسابقه به طور مفصل با بازی نان صحبت‌های اختصاصی داشتند و با آنها درباره بازی آخرین نکات را گوشزد می‌کردند.

* توپ‌های یادگاری این جام در اختیار بازیکنان تیم‌ملی ایران قرار گرفت تا آنها با پرتاب دست در اختیار هواداران قرار دهند.

* علیرصا بیرانوند از ابتدای مسابقه مورد تشویق تماشاگران ایرانی قرار گرفت.

منبع: مـهر