مهدی عبدیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به خداحافظی سعید دقیقی از شمس آذر اظهار کرد: بدون شک دقیقی زحمات زیادی برای شمس آذر کشیده و قدردان زحمات او هستیم. وی با بیان اینکه با این تغییر بودجه خوبی نصیب شمس آذر شد، افزود: با توجه به شرایط مالی باشگاه شمس آذر این […]

مهدی عبدیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به خداحافظی سعید دقیقی از شمس آذر اظهار کرد: بدون شک دقیقی زحمات زیادی برای شمس آذر کشیده و قدردان زحمات او هستیم.

وی با بیان اینکه با این تغییر بودجه خوبی نصیب شمس آذر شد، افزود: با توجه به شرایط مالی باشگاه شمس آذر این تغییر به نفع باشگاه و حتی استان قزوین بود و شاهد درخشش یک جوان قزوینی در عرصه بالاتری نیز خواهیم بود.

عضو هیات مدیره باشگاه شمس آذر تاکید کرد: با توجه به جایگاه فعلی باشگاه شمس آذر این تیم در ادامه با کسب ۹ تا ۱۰ امتیاز به طور قطع در لیگ خواهد ماند و اتفاق بدی برای شمس آذر در این فصل نخواهد افتاد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه از لحاظ درآمدی و قراردادی جزو تیم‌های پایین جدول هستیم و شرایط متفاوتی داریم باید از ادامه فصل برای مدیریت هزینه‌ها استفاده کنیم.

عبدیان تصریح کرد: باید از مدیریت باشگاه برای استفاده از این بازیکنان جوان تشکر کنیم و بدون شک در فصل آینده نام جوان‌های این تیم را در تیم‌های بزرگ خواهیم شنید.

وی با بیان اینکه چند گزینه غیرتهرانی مد نظر باشگاه است، تاکید کرد: ظرف چند روز آینده تکلیف سرمربی تیم مشخص خواهد شد و بدون شک مربی خوبی را انتخاب خواهیم کرد.

عضو هیات مدیره باشگاه شمس آذر در پایان یادآور شد: قطعاً مربی جوانی که راه دقیقی را ادامه دهد جذب خواهیم کرد تا این فوتبال زیبا را با جوانگرایی که داشتیم ادامه دهد

منبع: مـهر