با نگاهی به جدول گلزنان تیم استقلال مشخص می‌شود تعداد کمی از گل‌های این تیم توسط مهاجمان به ثمر رسید و بازیکنان خط هافبک و مدافعان استقلال سهم عمده‌ای در گلزنی این تیم داشتند. این موضوع از نگاه جواد نکونام و اعضای کادر فنی استقلال پنهان نمانده است. از اردوی تیم استقلال خبر می‌رسد کادر […]

- تمرینات خاص یک گروه از استقلالی‌ها به موازات جام ملت‌ها

با نگاهی به جدول گلزنان تیم استقلال مشخص می‌شود تعداد کمی از گل‌های این تیم توسط مهاجمان به ثمر رسید و بازیکنان خط هافبک و مدافعان استقلال سهم عمده‌ای در گلزنی این تیم داشتند. این موضوع از نگاه جواد نکونام و اعضای کادر فنی استقلال پنهان نمانده است.

از اردوی تیم استقلال خبر می‌رسد کادر فنی این تیم مشکلی با این موضوع ندارد که دیگر بازیکنان تیم برای استقلال گل زنی کنند اما سرمربی استقلال بیش از هر چیز امیدوار است تا بتواند با تقویت نفراتی همچون پیمان بابایی یا آرمان رمضانی بتواند نقص تیمش در امر گلزنی را برطرف کند.

با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم و صحبت‌های اخیر نکونام با علی خطیر ظاهراً باشگاه استقلال فعلا و تا اطلاع ثانوی شرایط جذب مهاجم را ندارد. از این رو همه برنامه‌ریزی‌هایش به موازات برگزاری جام ملت‌ها در روزهای تعطیلی لیگ را روی تقویت مهاجمانی گذاشته که فعلاً در اختیار دارد.

افراد نزدیک به اردوی تیم استقلال خبر می‌دهند کادر فنی این تیم در شروع دوباره تمرینات استقلال برنامه‌های ویژه‌ای برای این امر در نظر گرفته‌اند تا نفراتی که از آنها اسم برده شد با انجام تمرینات چارچوب شناسی و شوت به دروازه بیشتر از قبل گلزنی را تمرین و مرور کنند.

جواد نکونام که می‌داند در دور برگشت تیمش فرصتی برای از دست دادن موقعیت‌های بالای ۷۰ درصد ندارد حتی این روزها به صورت اختصاصی با بازیکنانش صحبت کرده و از آنها خواسته هر طور شده برای گل زنی تمرینات ویژه‌ای را در نظر بگیرند که با داشتن تمرکز لازم بتوانند به این امر بپردازند تا در دور برگشت استقلال مشکلی از این بابت نداشته باشد.

شاید یکی از مهمترین مسابقات استقلال در آستانه بازگشت دوباره به میادین مسابقه این تیم در رفسنجان مقابل مس این شهر باشد. بازی حذفی که ممکن است با به ثمر نرساندن حتی یک موقعیت خوب، منجر به حذف استقلال از دور رقابت‌های جام حذفی و از دست رفتن یک جام معتبر برای رسیدن به رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باشد. بنابراین جواد نکونام تاکید ویژه‌ای دارد تا تیمش هر طور شده در امر گلزنی پیشرفت کند.

منبع: خبـر ورزشی