به گزارش زیرنویس، سرهنگ احسان مومنی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ صبح امروز در خصوص آمار برخورد با تخلفات موتورسواران در طرح ۱۰ گفت:این طرح که مربوط به ساماندهی و انضباط بخشی به تردد موتورسیکلت سواران در سطح معابر شهر تهران است از ۱۸ دی ماه امسال کلید زدیم . وی افزود : در […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ احسان مومنی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ صبح امروز در خصوص آمار برخورد با تخلفات موتورسواران در طرح ۱۰ گفت:این طرح که مربوط به ساماندهی و انضباط بخشی به تردد موتورسیکلت سواران در سطح معابر شهر تهران است از ۱۸ دی ماه امسال کلید زدیم .

وی افزود : در این ۱۵ روز که از اجرای طرح ۱۰ می گذرد ۹۳ هزار موتورسیکلتی که مرتکب تخلف شده بودند توسط همکاران بنده مورد اعمال قانون قرار گرفتند .  

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت : حدود ۵ هزار موتورسیکلت نیز در اجرای این طرح که تخلفات حادثه ساز انجام داده بودند به پارکینگ منتقل شده اند .  

سرهنگ مومنی افزود : عبور از محل ممنوع ، تردد خلاف جهت ، عبور از خطوط ویژه و مخدوشی پلاک از جمله تخلفاتی بوده که این موتورسواران را به پارسکنگ هدایت کرده است .  

وی گفت : همچنین حدود ۷ هزار موتورسیکلت نیز در طرح توقیف ساعتی حضور داشته اند و مورد آموزش و توجیه قرار گرفته اند تا دیگر دست به تخلف نزنند .

 

منبع خبر: رکنـا