در ابتدای فصل گذشته لیگ برتر ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی وقت استقلال از حضور امیر ارسلان مطهری در تمرینات تیمش ممانعت به عمل آورد اما با اصرار این بازیکنِ گرمساری استقلال در نهایت مطهری کنار آبی‌پوشان ماند و تا پایان فصل استقلال را همراهی کرد. امیر ارسلان مطهری در نیم فصل اول لیگ برتر تنها […]

- پس از سعید مهری؛ یک استقلالی دیگر بی‌سروصدا جدا شد؟

در ابتدای فصل گذشته لیگ برتر ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی وقت استقلال از حضور امیر ارسلان مطهری در تمرینات تیمش ممانعت به عمل آورد اما با اصرار این بازیکنِ گرمساری استقلال در نهایت مطهری کنار آبی‌پوشان ماند و تا پایان فصل استقلال را همراهی کرد.

امیر ارسلان مطهری در نیم فصل اول لیگ برتر تنها ۷ بار موفق به حضور در ترکیب استقلال شد و با دقایق اندک حضورش در میدان عملاً از برنامه‌ریزی نکونام برای حضور در ترکیب استقلال دور ماند.

در روزهای ماقبل پایان نیم فصل اول عنوان می‌شد که مطهری قصد جدایی از استقلال را دارد ولی هرگز این خبر به شکل قطعی تایید نشد. در هفته های اخیر نیز نام او همواره در لیست مازاد تیم دیده می شد.

حالا و در شروع دوباره تمرینات استقلال که تقریباً هر روز از طریق کانال رسمی باشگاه تصاویری از تمرینات منتشر می‌شود هنوز تصویری از این بازیکن در جمع شاگردان جواد نکونام مشاهده نشده است و به نظر می‌رسد مطهری بی سر و صدا از جمع استقلالی‌ها کنار گذاشته شده است، مگر اینکه امروز یا فردا تصویری جدید از امیر ارسلان مطهری در جمع بازیکنان استقلال منتشر شود.

ناگفته نماند؛ با وجود ناتوانی یارگیری استقلالی ها به دلیل باز نشدن پنجره نقل و انتقالاتی شاید نکونام از این موضوع پشیمان شود و لیست خروجی هایش را تعدیل کند.

منبع: خبـر ورزشی