پس از اینکه کریستیانو رونالدو مجبور به کناره‌گیری از تور النصر شد و بازی‌ها به خاطر مصدومیت او لغو شدند، هواداران عصبانی فوتبال به هتل تیم در چین یورش بردند

- واکنش وحشیانه هواداران چینیِ رونالدو به لغو ۲ بازی

کریستیانو رونالدو ستاره جذاب تور میان‌فصل عربستان سعودی بود. تیم النصر قبل از بازی‌های دوستانه برابر شانگهای شنوا و ژجیانگ به ترتیب در روز چهارشنبه و هشتم بهمن، در شهر شنژن تمرین کرده بود اما رونالدو ۳۸ ساله پس از آسیب عضلانی از بازی‌ها کنار رفت. هوادارانی که مشتاقانه منتظر حضور رونالدو بودند از این خبر ناراحت شدند، در نتیجه النصر اعلام کرد که بازی‌ها را به تعویق می‌اندازد تا رونالدو آماده بازی شود.

اما به نظر می‌رسد که برخی از هواداران از به تعویق افتادن بازی‌ها عصبانی شدند. فیلمی که در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده نشان می‌دهد که هواداران به هتلی که گفته می‌شود هتل تیم النصر است، یورش می‌برند تا نارضایتی خود را از بازی نکردن رونالدو و لغو بازی‌ها ابراز کنند.

رونالدو ستاره سابق منچستریونایتد پس از مصدومیت عذرخواهی کرد و گفت: «همانطور که می‌دانید در فوتبال نمی‌توان برخی چیزها را کنترل کرد، من با وجود اینکه ۲۲ سال فوتبال بازی کرده‌ام زیاد دچار مصدومیت نشدم. واقعا ناراحت هستم زیرا من و النصر برای لذت بردن از این تور به چین آمده‌ایم. من از سال ۲۰۰۳/۲۰۰۴ به چین رفت و آمد می‌کنم و احساس می‌کنم که اینجا خانه دومم است. من ناراحتم. می‌دانم که شما هم ناراحت هستید، به خصوص افرادی که کریستیانو را دوست دارند، اما ما باید بخش خوبش را هم ببینیم. ما بازی را لغو نکرده‌ایم و می‌خواهیم به اینجا برگردیم. ما برمی‌گردیم. متاسفانه دچار مشکل شدم اما این بخشی از فوتبال و زندگی من است. من اینجا هستم در کنار هواداران هستم، با مردم چین هستم. ما غمگین هستیم زیرا می‌دانستیم این اتفاق می‌تواند رخ بدهد. ما برمی‌گردیم تا مردم چین را خوشحال کنیم، این هدف من است. من می‌خواهم برای شما بازی کنم، غمگین نباشید چون من ناراحت هستم و امیدوارم شرایط یک فوتبالیست را درک کنید.»

بازی در تاریخ‌های اصلی برگزار نخواهد شد، اما النصر تأیید کرد که آنها اردوی تمرینی خود را طبق برنامه در شنژن تکمیل خواهند کرد. النصر با ۷ امتیاز کمتر از الهلال در رده دوم جدول لیگ حرفه‌ای عربستان قرار دارد. مصدومیت رونالدو همچنین تردیدهایی را در مورد دیدار دوباره‌اش با لیونل مسی در بازی النصر و اینترمیامی در تاریخ ۱ فوریه (۱۲ بهمن) ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی