قیمت ۷ ایمپلنت کره ای موجود در بازار ایران در زمستان ۱۴۰۲
قیمت ۷ ایمپلنت کره ای موجود در بازار ایران در زمستان ۱۴۰۲

اگر به‌دنبال جبران دندان‌های از‌دست‌رفته خود هستید، حتما در مورد ایمپلنت کره ای شنیده‌اید. محصولات این کشور در کنار ایمپلنت‌های اروپایی و امریکایی در کشورمان استفاده می‌شوند. با خواندن این مقاله، در مورد دلایل محبوبیت ایمپلنت‌های کره ای اطلاعات کسب می‌کنید. همچنین در قالب یک جدول، قیمت ایمپلنت کره ای را در اختیار شما قرار […]

قیمت 7 ایمپلنت کره ای موجود در بازار ایران در زمستان 1402

اگر به‌دنبال جبران دندان‌های از‌دست‌رفته خود هستید، حتما در مورد ایمپلنت کره ای شنیده‌اید. محصولات این کشور در کنار ایمپلنت‌های اروپایی و امریکایی در کشورمان استفاده می‌شوند. با خواندن این مقاله، در مورد دلایل محبوبیت ایمپلنت‌های کره ای اطلاعات کسب می‌کنید. همچنین در قالب یک جدول، قیمت ایمپلنت کره ای را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

انواع ایمپلنت کره ای

ایمپلنت‌های کره ای نه تنها در ایران، بلکه در کشورهای دیگر نیز مورد استقبال بیماران قرار گرفته‌اند. دلیل آن هم تکنولوژی به‌روزی است که در محصولات تولید شده در کره جنوبی به‌کار می‌رود. کیفیت بالا، قیمت مناسب و در دسترس بودن ایمپلنت‌های کره ای از دلایل محبوبیت این محصولات در ایران است.

در زیر به معرفی انواع برندهای ایمپلنت کره ای در ایران می‌پردازیم:

ایمپلنت کره ای اوستِم

شاید بتوان این برند را بهترین ایمپلنت کره ای موجود در بازار دانست.چرا که ۴۰ درصد بازار ایمپلنت را در اختیار دارد. شرکت اوستم نه تنها در زمینه تولید محصولات دندانپزشکی، بلکه در زمینه تکنولوژی پزشکی نیز فعالیت جدی دارد.

ایمپلنت‌های کره ایی این شرکت، کیفیت بالایی دارند. به همین دلیل پاسخگوی طیف وسیعی از بیماران با نیازهای مختلف هستند. شایان ذکر است که محصولات این شرکت در بیش از ۹۰ کشور دنیا مصرف می‌شوند.

ایمپلنت کره ای دِنتیوم

برند دِنتیوم در رتبه دوم بهترین ایمپلنت کره ای قرار می‌گیرد. کیفیت بالای محصولات این شرکت باعث شده که استاندارد اروپا (CE) را کسب کند و محصولات خود را در کشورهای اروپایی به فروش برساند. یکی از مزایای بزرگ این ایمپلنت، قیمت آن است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

ایمپلنت کره ای Neobiotech

از نظر سهم بازار، ایمپلنت نئوبیوتِک در مقام سوم قرار دارد. این شرکت در زمینه نوآوری در روش‌های جراحی دندانپزشکی پیشرو است. مواد به‌کار رفته در آن، باعث می‌شوند که سریع‌تر جوش بخورند. همچنین کاشت آسان، از مزایای دیگر این ایمپلنت است.

ایمپلنت کره ای دِنتیس

از برندهای مطرح ساخت کره جنوبی است که در ۷۰ کشور دنیا از جمله آمریکا فعال است. همچنین در کشورهای آمریکا، ترکیه، جمهوری چک و ایتالیا دفتر مستقل دارد. این شرکت علاوه بر ارائه ۱۶ مدل مختلف ایمپلنت دندان، در زمینه تولید سایر محصولات پزشکی نیز فعال است.

شرکت دِنتیس در زمینه تحقیق و توسعه، سرمایه‌گذاری‌ گسترده‌ای انجام داده است که باعث شده دستاوردهای زیادی در زمینه پزشکی داشته باشد.

ایمپلنت کره ای Dio

یکی از شرکت‌های باسابقه در عرصه پزشکی است و تاییدیه‌های اروپا (CE)، آلمان و ISO 9001 را داراست. شرکت Dio در زمینه دندانپزشکی دیجیتال پیشرو است و محصولات آن در بیش از ۶۰ کشور دنیا مصرف می‌شوند.

قیمت 7 ایمپلنت کره ای موجود در بازار ایران در زمستان 1402

ایمپلنت کره ای مِگاژِن

مِگاژِن نیز یکی از برندهای معتبر در بازار است که دارای تاییدیه FDA امریکا و CE اروپا است. این شرکت بیش از ۴۰ مورد ثبت اختراع داشته و بر روی کاهش درد، تسریع بهبودی و زیبایی تاکید دارد.

ایمپلنت کره‌ای snuc

برند snuc هم یکی از ایمپلنت‌های مرغوب است که ترکیبی از تکنولوژی آلمان و توانایی تولید کره جنوبی است. ایمپلنت‌های این شرکت به‌منظور حفظ استخوان و افزایش سرعت بهبودی تولید می‌شوند. شاید در برابر برندهای دیگر کمتر شناخته شده باشد، اما از نظر کیفیت، گزینه مناسبی به‌ شمار می‌آید.

علاوه بر مارک‌‌های ذکر شده، گزینه‌های دیگری نیز موجود هستند که کیفیت و قیمت مشابهی دارند. در مجموع، ایمپلنت‌های کره‌ای موجود در بازار از نظر کیفیت و کارایی مناسب هستند و تفاوت آن‌ها در ماندگاری بیشتر یا قیمت است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

تفاوت ایمپلنت کره‌ ای و آلمانی

ساده بگوییم، محصولات کره ای از نظر کیفیت و ماندگاری خیلی از محصولات اروپایی عقب تر نیستند. اما به هر حال سابقه کشورهایی مثل آلمان یا سوئیس در تولید محصولات پزشکی بیشتر است. همین امر سبب می‌شود که عمر بیشتری داشته باشند. حتی گفته می‌شود که برخی ایمپلنت‌های آلمانی یا سوییسی مادام العمر هستند.

اما باید بدانید که کیفیت بالاتر به معنی قیمت بیشتر است. ایمپلنت‌های کره ای در عین کیفیت، قیمت مناسبی نیز دارند. در قسمت بعدی در این مورد صحبت می‌کنیم.

قیمت 7 ایمپلنت کره ای موجود در بازار ایران در زمستان 1402

قیمت ایمپلنت کره ای در سال ۱۴۰۲

قیمت ایمپلنت کره ای از ۱۲ تا ۲۰ میلیون تومان متغیر است که به مارک سازنده، ضمانت و کیفیت محصول بستگی دارد. متاسفانه با توجه به نوسان قیمت‌ها، نمی‌توان قیمت دقیقی برای آن‌ها در نظر گرفت. اما در مجموع سعی کردیم که بازه قیمتی ایمپلنت کره ای را برای شما تهیه کنیم:

شماره

برند ایمپلنت کره ای

قیمت بدون روکش به تومان

۱

اوستِم

۱۴ الی ۲۰ میلیون تومان

۲

دِنتیوم

۸.۵ الی ۱۱ میلیون تومان

۳

Neobiotech

حدود ۱۰ میلیون تومان

۴

دِنتیس

۱۲ میلیون تومان

۵

Dio

حدود ۱۰ میلیون تومان

۶

مِگاژِن

حدود ۱۸ میلیون تومان

۷

snuc

حدود ۱۰ میلیون تومان

سخن پایانی

استفاده از ایمپلنت کره ای انتخابی منطقی به شمار می‌رود قیمت ایمپلنت کره‌ ای نسبت به محصولات اروپایی و امریکایی مناسب تر است. همچنین با توجه به شرایط موجود، محصولات کره ای راحت‌تر از محصولات کشورهای دیگر در دسترس مردم قرار می‌گیرند. تمام این موارد باعث می‌شود که ایمپلنت‌های کره ای به گزینه اول بسیاری از بیماران در ایران تبدیل شود. 

منبع: اطلاعات انلاین